Nadmašio crnu vestu: potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Spoj umjetne inteligencije i tradicionalne fotografije stvara nezaboravne vizuale
Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino nakit kao must-have modni dodatak može biti ključni element koji sigurno podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost, sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine.
Od minimalističkih do upečatljivih komada, ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavne bisere koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.
“Postcards from a Dream” inovativna je kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne trenutke.
Ovaj put, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način.
Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira, koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi.
Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.
“Postcards from a Dream kampanja je koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti maštu.
Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira”, objasnili su nam iz Prahira.
Kampanja “Postcards from a Dream” pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.
Pozivamo vas da se prepustite čaroliji ljeta i otkrijete novu dimenziju elegancije i luksuza s Prahirom.
Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća. Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.
Posjetite Prahir poslovnice u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu te odaberite nakit koji će biti odraz vaših emocija i vašeg stila.
Kreativni koncept i direkcija: Marko Gregurić
Fotografije, video i AI koncept: Marko Gregurić / STAV studio
Model: Anamaria Raič
Make-up: Monika Maček
Scenografija: Stanislav Kostić
Kosa: Daria Sablje
Head of team & stilist: Marjeta Kessler