Što se krije između redaka? Priča o nama ili hrvatskim negativcima?
Još samo nekoliko dana dijeli nas od zagrebačke premijere novog filma poznatog hrvatskog redatelja Rajka Grlića. Film "Svemu dođe kraj", koji je ve...
Do Maldiva, Pariza, Barcelone i oko cijelog svijeta za samo 499 eura - kad god poželite. Je li ovo predobro da bi bilo istinito?
U svijetu putovanja ovih dana svi govore o novoj ponudi poznate niskobudžetne aviokompanije Wizz Air koja je predstavila novu, uistinu nevjerojatnu ponudu. Riječ je o karti od 499 eura koju su mogli kupiti oni koji su se predbilježili u njihov klub, a koja omogućuje letove “do mile volje” od rujna 2024. godine pa punih godinu dana. Godišnja karta Wizz Air tu je kako bi omogućila putnicima da lete “spontanije, češće i posjete obitelj, prijatelje i nove lokacije na još bolji način”, govore glasnogovornici te poznate niskobudžetne aviokompanije čiji su avioni prepoznatljivi po ružičastoj boji.
S obzirom na to da Wizz Air avioni lete u 53 zemlje diljem svijeta, ovo zvuči kao fantastična ponuda. Ili?
View this post on Instagram
Premda ova karta zvuči uistinu izvrsno, pogotovo za one koji često posjećuju obitelj, a rade u inozemstvu, ili one koji jednostavno vole puovati, mnogi su se prisjetili da uz niskobudžetne letove stižu i razne zavrzlame poput plaćanja prtljage, ograničenog izbora sjedala, mjesta za noge i čestih kašnjenja. Ako ste navikli na ovakve letove i važnija vam je destinacija na koju ćete stići po super cijeni – ovo je i dalje izvrsna ponuda.
Ipak, postoji “caka”, a ta je da ova ponuda vrijedi “samo” za 10 000 prvih prijavljenih te da je već rasprodana na većini tržišta.
Prijavljeni putnici mogu bukirati letove samo tri dana unaprijed, a svaki let ipak moraju platiti uz naknadu od 10 eura.
Kad nadodate plaćanje za rezervaciju mjesta i prtljagu, let ipak nije besplatan. Uz, vaš plan putovanja morat će biti poprilično fleksibilan jer se mogu kupiti karte samo za jedan smjer, ne i povratne.
Neki kažu kako je ironično da aviokopanija koja se predstavlja kao jedna od “najzelenijih u Europi” nudi neograničenu godišnju kartu svojim putnicima.
Bez obzira na sve, ovu kampanju poznata europska tvrtka mogla bi nazvati uspješnom jer uz nju na njihovoj službenoj stranici stoji natpis – rasprodano.
FOTO: Getty Images