Omiljeni domaći kozmetički proizvođač proslavio 30 godina

Od prvog dana inovativni i drugačiji, Olival je obilježio tri desetljeća uspješnog poslovanja

by | 17 rujna, 2024

Omiljeni hrvatski kozmetički proizvođač Olival ovaj vikend je obilježio tri desetljeća uspješnog poslovanja.

Bila je to prilika da se poslovnim partnerima predstavi novi poslovno-proizvodni prostor na zapadu Zagreba, prisjeti samih početaka iz 1994. godine, ali i predstave planovi i vizije za budućnost.

Od prvog dana inovativni i drugačiji 

Od samih početaka Olival se istaknuo kao inovator i predvodnik trendova na hrvatskom tržištu, a vrlo brzo i diljem regije.

Osnivačica Olivala, magistra farmacije Vlasta Pojatina, tržištu je, osim učinkovitih proizvoda formuliranih na bazi prirodnih sastojaka, ponudila i inovativan pristup kupcima te je bila među prvim stručnjacima koji su educirali potrošače.

Olivalov cilj nikad nije bila sama prodaja proizvoda već i usvajanje svakodnevnih, pravilnih koraka njege kože lica, a širenjem asortimana proizvoda, kasnije i kože tijela i vlasišta.

Iskrena i transparentna komunikacija s korisnicima, individualna savjetovanja o odabiru proizvoda i slaganje rutine njege lica, kao i ekstenzivan edukativni sadržaj u vidu bloga, brošura i vodiča, Olival je među prvima ponudio svojim kupcima, a ta praksa održala se i do današnjeg dana.

Novi milenij donio je nezaustavljiv rast i sve veću potražnju i popularnost prirodne kozmetike, što je Olivalu bio poticaj da ispuni striktne zahtjeve kakve nosi certifikacija prirodnih proizvoda. Tako je 2014. godine, prvi u Hrvatskoj i regiji, potvrdio kvalitetu omiljene kolekcije Smilje upravo cijenjenim i neovisnim NATRUE certifikatom.

Početkom 2019. godine predstavljena su prva tri proizvoda Olival Professional linije. Ova kultna i diljem regije omiljena linija trenutno broji 23 proizvoda te se do kraja godine očekuje predstavljanje još jednog. Ovi su se proizvodi, ali i mnogi drugi, pronašli na čak tridesetak tržišta Europe i šire, a posebno je važna činjenica da je Olivalov asortiman dostupan i na globalnim e-commerce platformama kao što su Notino i Makeup.

Zajednici vraćaju hvalevrijednim akcijama 

Tijekom tri desetljeća, osim ulaganja u proizvodnju i formulu proizvoda, Olival nije zaboravio niti na širu zajednicu u kojoj djeluje te je pokrenuo i niz projekata kako bi pomogao, osnažio, ali i ukazao na probleme društva i zajednice. Osnivanjem zaklade “Vaše znanje- naša budućnost” Olival je kroz konkretnu financijsku podršku učenika iz područja deficitarnih u kozmetičkoj branši pokazao da je ulaganje u mlade konkretan ulog u bolju budućnost.  Humanitarnom akcijom “Čisto da znaš” prvi su progovorili i upozorili na problem nedostatka javnih kupališta kao posljedice zatvaranja uslijed pandemije koronavirusa te nemogućnosti obavljanja i najosnovnijih higijenskih potreba zagrebačkih beskućnika.

Pandemijske 2020. godine, uz partnera dm – drogerie markt Hrvatska, u udruzi RokOtok pronašao se idealan partner kako bi zajedničkim projektom upozorili da je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju. S obzirom na to da Olival od samih svojih početaka ističe važnost očuvanja biljnog svijeta, ovaj projekt bio je logičan korak.

Ujesen 2022. godine suradnja s Hrvatskom mrežom za beskućnike je nastavljena te je nabavljena zimska oprema, a ove slavljeničke godine Olival je angažirao stručnjake i prvi u Hrvatskoj uz podršku BIPE, pokrenuo hvalevrijednu kampanju “Nauči živjeti u svim nijansama roze” posvećenu rozaceji – kroničnoj i progresivnoj dermatološkoj bolesti kože.

Turnejom “FOREVER YOUNG” uz partnera dm, ponovnim multidisciplinarnim pristupom usmjerenim na zdravlje kože i mikrobioma, građanima na zagrebačkim trgovima ponudili su konkretnu pomoć i odgovore na sve nedoumice kad su koža lica i tijela te njega vlasišta i kose u pitanju.

Uskoro predstavljaju brojne novitete

Međutim, iako povijest treba pamtiti i cijeniti, u Olivalu ističu da su okrenuti budućnosti. Iako je u proteklih 30 godina Olival predstavio više od 190 kozmetičkih proizvoda, razvoj novih, inovativnih, učinkovitih i cjenovno prihvatljivih formulacija i dalje je okosnica razvoja, kao i širenje na svjetska tržišta.

Sve to događa se uz poseban naglasak na održivost i brigu o okolišu, što pokazuje i poslovanje usmjereno na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš.

Foto: Mario Poje