Jesen obojana u najljepše boje odijela za kojima se teško ne okrenuti

Trend boje jeseni u novoj DeLight kolekciji uz prirodne tkanine i besprijekorne krojeve

by | 17 rujna, 2024

Vrijeme je kao stvoreno za slojevito odijevanje. I makar se neki tome protivili, oni istinski zaljubljenici u jesen zasigurno uživaju u biranju novih odjevnih kombinacija. Upravo zato, poznati hrvatski brend DeLight donosi malo drukčiju jesen – obojenu najljepšim bojama i satkanu od najfinijih tkanina. Jesen ne mora biti tmurna i tamna, već itekako može prštati šarenilom i biti lijepa. Dokaz tome su nova DeLight odijela i sakoi koji se svojim upečatljivim izgledom potpuno izdvajaju od očekivanog i pomalo dosadnog pa čak i depresivnog rujna.

Nije tajna da je brend DeLight već godinama sinonim za kvalitetu, savršene krojeve te vrhunske i izvanserijske tkanine; što sve zajedno čini jedan od najboljih odjevnih komada na tržištu. Poslovna elegancija, klasika s blagim pomakom ka modernom i jednostavnost epiteti su kojima se brend diči. Upravo ti epiteti nikad ne izlaze iz mode.

Sve što dolazi iz DeLight radionice pomno je birano – svaki šav zna gdje mu je mjesto, a svaka linija savršeno je ravna i paralelna sa susjednom. Upravo je i ova kolekcija za jesen, na kojoj se vrijedno i predano radilo, savršen spoj svega navedenoga, koji će oduševiti svaku klijenticu koja svoje povjerenje pokloni ovom hrvatskom brendu.

Šareni sakoi izrađeni su od vrhunskih prirodnih vunenih tkanina. Bordo i plava definitivno su boje koje će obilježiti ovu sezonu i na koje su svi svjetski brendovi ove jeseni stavili naglasak. Odijela od vunenih tkanja, svilene košulje, haljine od viskoze pa čak i traperice od pamuka i kašmira, sve to možete pronaći u novoj jesenskoj kolekciji. Uzorci koji se nalaze na komadima istkani su majstorskim tkanjem i ne samo da donose dubinu i karakter već i jamče dugotrajnu nosivost i jedinstvenost svakog komada.

Za razliku od brendova koji nude brze promjene i kratkotrajne komade, DeLight je uvijek usredotočen na dugoročne vrijednosti. Svaki komad pažljivo je izrađen s ciljem da izdrži “zub vremena”, kako u kvaliteti materijala i izradi tako i u pogledu stila i dizajna. Brend svojim klijenticama stoji na raspolaganju pri održavanju kupljenih komada u vidu korekcija, s ciljem da svaki komad traje što dulje. Jedna od stavki ponude jest i šivanje po mjeri, što je danas rijetkost kod modnih brendova.

 

“Htio sam jesen prikazati u bojama i hrabrim uzorcima, dodati joj neki veseliji prizvuk. Navikli smo na to da je jesen pomalo tmurna i dosadnjikava. Smatram da to doista ne treba tako biti. Vjerujem da će to moje klijentice prepoznati jer već sada dobivam pozitivne reakcije zbog kojih, na kraju dana, sve ovo i radim. Odijelo mora pristajati savršeno i uvijek ću težiti tome – da svaka žena koja uđe u moj dućan izađe kao najbolja verzija sebe same. Puna samopouzdanja, kako i zaslužuje”, dodaje Ivan Friščić, dizajner, dugogodišnji stilist i vlasnik brenda.

Ova jesenska kampanja snimljena je u Amadria Park Hotel Capitalu, a za fotografije i postprodukciju zaslužan je Danko Šimunović. U ulozi zaštitnog lica savršeno se snašla Nikolina Bakula, dok iza njezine frizure i šminke stoje Zvonimir Andrić Jurišić za Glamour Studio i Maša Mihaljčić. Styling potpisuje Slađana Divjak, a produkciju snimanja Marina Drljo Perša.

 

Foto: Danko Šimunović