Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Jeste li upoznati s pravilima poslovnog bontona? Većina će odgovoriti da, ali zapravo brojna istraživanja pokazuju da se veliki broj ljudi ne zna prikladno ponašati na svom radnom mjestu. Ogovaraju, neljubazni su, otkrivaju previše svoju privatnost. Sve su to ponašanja za koja biste mogli platiti skupu cijenu.
Tiho o unapređenju
Ako vam šef ponudi unapređenje ili povišicu, slavite! Sretnu vijest podijelite sa svojim najbližima, ali ne i s kolegama s posla. Njima možete reći samo i isključivo ako vas budu pitali. Pričekajte da vijest bude službena i do tada nemojte ništa govoriti na poslu. Ako vam to kolege kasnije zamjere, to je već njihov problem.
Manje ogovaranja, više posla
Tračevi su sastavni dio svakog radnog okruženja, ali to ne znači da i vi morate sudjelovati u njima. Nemojte sebi dopustiti da budete doživljeni kao netko tko više voli ogovarati nego raditi. Čak i kada je na dnevnom redu ogovaranje kolege kojeg stvarno ne volite, zadržite dostojanstvo, ali i jezik za zubima. Ogovaranje nikada ne donosi ništa dobro.
Privatno neka ostane privatno
Naravno da će najbliže kolege donekle znati što se događa u vašem privatnom životu, ali postavite sami sebi granice u pogledu onoga što ćete otkrivati. Dopušteno je reći da imate dečka i da ste sretni, ali nije dopušteno prepričavati detalje iz vašeg kreveta ili svađe do najmanje sitnice. Neka vaša intimnost upravo to i ostane – intimnost.
O novcu se jednostavno ne priča
U mnogim kompanijama ugovori brane razgovore o plaćama, ali nisu samo plaće zabranjena tema. Ne bi trebali govoriti niti o svojim dugovima, kreditima i sličnim novčanim poteškoćama. To su vaši osobni problemi, pa ih zadržite za sebe, čak i kad drugi o njima govore.
Budite pristojni
Ovisno o tome sviđaju li vam se kolege i nadređeni ili ne, pristojni morate biti. Pozdravite, zahvalite se kada je to potrebno, nasmiješite se, budite profesionalni. Vaše kolege s posla ne moraju znati imate li vi dobar ili loš dan. Na poslu nema mjesta za vašu privatnu ljutnju ili druge probleme.
Izvor: tportal.hr