Melem je melem, sve ostalo su samo kreme

by | 4 ožujka, 2014

Melemova nova kampanja počiva na jednostavnoj ključnoj poruci – Melem je jedinstven i nema konkurenciju. Sve ostale kreme koje koristite samo su kreme, dok Melem svojim funkcionalnim i emotivnim dobrim osobinama donosi puno više. Ta dodana vrijednost sadržana je u cijeloj pojavnosti Melema – od njegovog efekta na koži, ambalaže, do njegove komunikacije.

MG_5196

Kreativni proces kojim su Melemovci došli do novog pozicioniranja putovao je od činjenice da je Melem za sve (sva stanja kože, za svaku dob i u svakoj prilici) prema fokusu na različitost Melema od svih drugih brandova i proizvoda na tržištu. Dok god koristite Melem svaki dan, osjećaj će biti dobar, a koža će dobiti taj jedinstveni pozitivni boost i nezamjenjivu njegu.

Kako je bilo potrebno naglasili ovu različitost, trebalo je i zanimljiv auditivni i vizualni paket koji će podržati Melemovo pozicioniranje. Rezultat kreativnog rada agencije Fahrenheit i Melemovog tima pamtljiva je pjesma koju je producirao David Vurdelja (Baby Dooks), a otpjevala Carla Belovari, te tv spot različitiji od svih drugih, snimljen od početka do kraja u tehnici stop animacije pod redateljskom palicom kreativaca iz milanskog studija Dadomani.

Melem_001_03_X1_0002

Stop animacija (stop motion) jedna je od prvih animatorskih tehnika koja se koristila za izradu specijalnih efekata u filmovima. Njenim ocem se smatra Willis O’Brien. Pojavila se oko 1900. godine, a u film je ušla 20-tak godina kasnije te cvjetala sve do pojave računalne animacije. Iako je mukotrpnija i dugotrajnija u izradi nego računalna animacija, stop animacija je tehnika koja ne može jednostavno nestati. Autorska mašta, spretnost i nevjerojatno puno rada rezultiraju pravom kreativnom eksplozijom koje se nitko ne može zasititi, a tako je i s Melemom.

Melem_001_05_X1_0024