Najpopularnije cipele za proljeće i ljeto 2023.: modeli koji će obilježiti sezonu
Planirate li obnoviti svoju kolekciju cipela za proljeće i ljeto 2023., donosimo modele na koje vrijedi obratiti pažnju prema mišljenju svjetskih s...
Diorova reklamna kampanja za proljeće 2013. ugledala je svjetlost dana. Prva Diorova ready to wear kolekcija pod kreativnim vodstvom belgijskog dizajnera Rafa Simonsa opravdala je visoka očekivanja.
Za razliku od klasične Gallianove dramatičnosti, Raf Simons ponudio je suvremeni minimalizam i profinjenu ženstvenost koji čine temelj poznate francuske modne kuće.
U središtu modne kampanje su četiri mlade manekenke – Daiane Conterato, Anna Martynova, Marie Piovesan i Daria Strokous. Fotografije su djelo Simonsovog starog prijatelja, belgijskog majstora Willyja Vanderperrea sa cijenjene Akademije u Antwerpenu.
Izvor: ljepota.ba
Foto: vogue.com