Judita Franković Brdar u potrazi za djetetom u sebi
Kiša je neumorno padala tjedan dana, no nedjeljno jutro bilo je djelomično suho, i ugodno prohladno. Judita Franković Brdar na snimanje j...
Dok je ljetos bio aktualan Ice Bucket Challenge (Hladni izazov), sada je popularna #SmearForSmear kampanja koja ima za cilj proširiti svijest o raku grlića maternice.
Ako ovih dana na Instagramu naiđete na fotografiju neke poznate dame s razmazanim crvenim ružem na usnama, ne radi se o šali već o novoj kampanji.
Ova kampanja ima za cilj proširiti svijest o raku grlića maternice i da potakne žene širom svijeta da redovno obavljaju Papa-testove.
Kampanju je pokrenula britanska organizacija Jo’s Cervical Cancer Trust, a kako su otkrili njezini čelnici, jako su zadovoljni njezinim širenjem i prvim rezultatima.
Kampanji su se odmah priključile i brojne poznate dame. Među prvima su Rita Ora i Georgia May Jagger, a i ovdje možete nekoga nominirati.
Izvor: superzena.rs
Foto: Instagram