U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
U društvu Ive i Boška Balabana, Tomislava Petranovića te vodećih hrvatskih sportaša, europskih i svjetskih rekordera, Gorana Čolaka Nike Fleiss i Marija Možnika, svečano otvoren Napapijri flagship store, drugo prodajno mjesto u Hrvatskoj globalno poznatog casual i sport brenda
Kroz Napapijri modnu priču uzbudljivog naziva Arctic Fashion Circle, goste su dočekali prava polarna istraživačka baza i igloo, koje su brižno čuvali članovi nordijskog društva te jedna od najpoznatijih nordijskih pasmina pasa, sibirski haski.
Osnovan 1987. u talijanskom gradu Aoste, Napapijri je svoj put započeo proizvodnjom putnih torbi, koja se 1990. proširila na odjeću i modne dodatke. Širenjem raspona proizvoda, rasla je i popularnost brenda koji danas ima preko 170 monobrend trgovina diljem svijeta, a prisutan je na više od 2.000 prodajnih lokacija. Riječ „Napapijri“ na finskom jeziku znači „Arktički krug“, a zaštitni znak je norveška zastava iza koje se krije najsjevernija europska zemlja poznata po ekstremnim uvjetima, zadivljujućim pejzažima i najvećim istraživačima 20. stoljeća. Inspirirane putovanjima, Napapijri kolekcije odražavaju avanturistički i istraživački duh koji je oduvijek igrao glavnu ulogu u brendovoj DNA. 2002. godine, u suradnji s ikonom modne industrije, Karlom Lagerfeldom, Napapijri je dizajnirao posebnu liniju Skidoo jakne, a 2010. japanski dizajner, Yoshinori Ono, osmislio je specijalnu liniju odjeće naziva 66°33′ – po geografskoj dužini koja označava „Arktički krug“.
Fotografije: PR