Norvežani smatraju da je upravo ovo put do sreće u zimskim mjesecima
Kako izbjeći zimsku depresiju u najtmurnijim danima godine? Norvežani, koji su navikli na ledene zime i dane bez puno sunčeva svjetla, smatra...
Volimo hrvatski dizajn, a posebno nam je drago kada je taj dizajn dobar, unikatan i kvalitetan. Upravo jedan takav je i onaj domaćeg brenda “dva I tri” iza kojeg se kriju Ivan Filković i Igor Mrakužić. Oboje su tehničke struke, a za sebe vole reći da su vješti majstori prerušeni u dizajnere. Da su opravdali svoju tezu dokazuju dizajnom elemenata namještaja.
“Sve je krenulo iz hobija i prilično ‘neozbiljno’ jer smo sebi prvotno radili neke komade namještaja koje u današnjoj ponudi, na domaćem tržištu, nismo pronašli. Onda smo jednostavno stvar odučili uzeti u svoje ruke i krenulo je jedno po jedno i bili smo jako zadovoljni. Zatim su to prijatelji i poznanici vidjeli pa su poželjeli da i njima napravimo nešto poput toga i onda se sve skupa jednostavno samo od sebe razvilo – spontano i prirodno… Shvatili smo da dobro funkcioniramo, da možemo stvarno izraditi sve i svašta, da imamo vrlo sličan, a opet nadopunjavajući stil i gomilu ideja koje samo čekaju svoje stvarno uprizorenje. Tada smo zajednički odlučili da se ovo sve skupa treba pretočiti u ozbiljan projekt koji smo mi željeli postaviti na noge kako treba. I eto, jesmo…” izjavili su Ivan Filković i Igor Mrakužić.
Kao djeca uvijek su bili u blizini nekih radionica, okruženi alatima, cijevima, kablovima, pa tako ni ne čudi da koriste prirodne materijale, kombinacije drva i metala. Kako tvrde, industrijski stil im se sam po sebi nametnuo, a oni su ga objeručke prihvatili što smatraju svojim velikim plusom. “Moglo bi se reći da mi njegujemo industrijski stil u dva I tri, ali u njega smo unijeli neku dozu onog nečeg našeg, osobnog.”
Planova za budućnost ima mnogo, te je puno želja koje ovi dečki žele realizirati i predstaviti svijetu. “Smatramo da smo si stvorili dobre temelje, da smo se uspjeli na neki način izdvojiti u masi, ajmo to tako reći, i da sada to trebamo unaprjeđivati, i dalje ‘krvavo raditi’ jer bez toga nema ništa, stvarati, osluškivati i kvalitetno konkurirati. Trenutno nam je velika želja da od nekog klijenta zadobijemo potpuno povjerenje i uredimo cjelokupni interijer, pripomoći u stvaranju nečijeg vizualnog identiteta u interijeru jer smatramo da itekako imamo po tom pitanju što ponudit.”