Ovako izgleda anti-age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Apsolutni hit u beauty tretmanima, danski brend DermaOxy, premium francuska kozmetika GERnetic, kozmetologija svjetskog glasa MCCM Medical Cosmetics, maderoterapija – noviji tretman u borbi protiv celulita, modne revije, natjecanje u make-upu – sve vas to očekuje na drugoj Abecedi ljepote – Festivalu kozmetike, koja će se održati 1. i 2. prosinca u Plaza Event Centru u Zagrebu.
„Prepoznali smo ljepotu kao „industriju“ budućnosti i u želji da približimo najnovije trendove iz svijeta ljepote i zdravlja, na jednom mjestu okupljamo brendove koji predstavljaju abecedu ljepote. Ove godine očekujemo više od šezdeset izlagača od kojih najveći broj dolazi iz Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Srbije i BiH. Riječ je o distributerima koji će predstaviti više od 150 stranih i domaćih brendova. U business dijelu sajma profesionalce očekuje niz predavanja i radionica uz mogućnost stjecanja certifikata. Elvir Bajrić, jedan od najpopularnijih frizera današnjice održat će seminar za frizere, a kozmetičare očekuje zanimljiva radionica „Novo doba estetske medicine“. Dolaze nam i poznati stručnjaci poput liječnika Mira Kinčla iz poliklinike Barbel koji će govoriti o lipotrasferima i Ivana Mitrovića iz Srbije, stručnjaka za maderoterapiju“, istaknula je Draženka Pleško, direktorica najvećeg beauty sajma u Hrvatskoj koji je danas predstavljen u zagrebačkom restoranu Spoon.
„Festival estetike prilika je da profesionalci poslušaju stručne predavače i dodatno se educiraju, a posjetitelji uživaju u bogatom programu i upoznaju se s najnovijim trenovima u modi i make-upu“, kazala je Nevenka Kršilović, ravnateljica Talijanske škole mode i dizajna Callegari koja se prvog dana Festivala predstavlja zanimljivom modnom revijom „Crno na crno – plus dimenzija“, a drugog dana organizira natjecanje u make-upu srednjih škola na temu „Gejša“.
„Estetičnost i pronalazak vlastitog stajlinga, to su trendovi koji trenutno vladaju u make-upu, ali i u dizajnu interijera. U dizajnu, modi i ljepoti traži se personalizirani pristup“, istaknula je Nevenka Kršilović.
Za edukaciju doktorice Marije Škornjak, voditeljice edukacijskog centra K-Surgery, MCCM Medical Cosmetics, ITS Group, Love CosMedial Adriatic region, ove se godine traži mjesto više. Na Abecedi ljepote predstavit će poznate brednove MCCM Medical Cosmetics i K-Surgery.
„Tijekom dva dana edukacije uz liječnike dermatologije, estetske medicine i estetske kirurgije, profesionalcima u beauty industriji predstavit ćemo medicinske proizvode i kozmetologiju za profesionalnu upotrebu poput iznimno učinkovitih tretmana mezoterapije, pilinga, aparativnih tretmana, tretmana kože kisikom, sustava koji omogućuje tisuću kombinacija seruma te na taj način garantira individualni pristup svakom klijentu…“, ističe doktorica Maria Škornjak.
Medicina i kozmetika u suradnji mogu postići zadani cilj – očuvati zdravlje i podići kvalitetu života, poručuju iz Biske, zastupnika tvrtki Lander, Sutherland Health, Oceanic, Oleander, Walex, Bianco Molina, koji će se također predstaviti na sajmu.
Abeceda ljepote – Festival estetike prigoda je da kupite omiljene brendove po promotivnim cijenama. Ulaz je simboličnih 20 kuna, a za učenike i umirovljenike deset kuna.