Nakon što je brend adidas objavio fotografiju modela, profesionalne pole plesačice i koreografkinje Leile Davis, na kojoj se vide dlačice pod pazusima, internet je reagirao i burno.
Iako se na promicanju prirodne ljepote te rušenje nametnutih i dugogodišnjih iskrivljenih standarda ljepote naporno i vrijedno radi, korisnici interneta se u ovakvim situacijama uglavnom dijele na dvije skupine. Fotografija, koja je dio objavljene serije fotografija za novu adidas kolekciju dizajniranu u partnerstvu s dizajnericom Stellom McCartney, dosad je prikupila više od 70 000 lajkova te više od 3000 komentara. Iako njihova objava nije nešto novo, jer posljednjih smo godina svjedoci mnogih žena koje su odlučile pokazati svoje tijelo onakvim kakvo ono doista je, reakcije korisnika društvenih mreža ne prestaju stizati.
Ponovno su se na virtualnoj bojišnici ljudi razdijelili u dvije skupine – na one koji podupiru sve oblike prirodne ljepote te na one koji u dlakama na tijelu vide nešto ružno. Ružni komentari dio su gotovo svake objave koja postane viralna i njih danas, kada svatko tko koristi internet ima mogućnost izricanja vlastitog mišljenja, još uvijek ne možemo zabraniti. No u takvim situacijama uvijek možemo ukazati na problem te objasniti što je u takvom pogledu krivo. Iskrivljeni standardi ljepote, promicanje jednog oblika tijela koje mora biti bez ijedne dlačice te lica koje ne poznaje akne, ožiljke i bilo kakve “mane”, dovodi do puno većeg problema od borbe riječi putem komentara.
Takvi komentari i takvo iskrivljavanje realnosti utječu na one najranjivije i one najmlađe koji zbog toga stvaraju negativnu sliku o sebi samima. Adidas, koji je gigant među sportskim brendovima, učinio je veliki potez i iznimno bitnu stvar koju bismo svi trebali podržati. No ako iz nekog razloga to ne možemo učiniti, komentari kojima se izriče gađenje zbog nečeg posve prirodnog i normalnog, trebaju se sačuvati za sebe.