Nadmašio crnu vestu: Potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Bridal kolekcija s potpisom hrvatskog modnog brenda ALDUK netom je predstavljena putem vizuala image kampanje koja nam uvijek samo daje naslutiti što su to Ivan i njegov tim pripremili za ovu godinu.
“Nema potrebe sve kreativne adute u dizajnu novih modela vjenčanica otkrivati odmah. Image kampanja koju potpisuje moja draga i nagrađivana fotografkinja Jelena Balić uvijek nas vodi u neki drugi svijet, ona čini razliku u odnosu na druge”, nadodao je Ivan.
Nova Alduk Bridal ’24 kampanja, vizuali koji izvrsno korespondiraju s trenutnim modnim tokovima te unose svježinu na domaće tržište, odiše high fashion estetikom kojoj svakako pridonosi i zaštitno lice – Slovenka Ana Colja, model u 40-ima. Ivana Šimunić bila je zadužena za beauty dio projekta s idejom – naglasiti ljepotu modela, ostaviti je svježom i posebnom.
“Ana je skriveni adute ove kampanje jer je doista posebna, autentična i prava žena koja će upravo ovu godinu stati pred oltar i ljubavi dati dodatni zalet. Njezina energija iskusnog modela koji radi više od 22 godine je izvrsna nadopuna ovog projekta. Mislim da bolje zaštitno lice nismo mogli izabrati” rekao je Ivan, a nas je oduševilo to što napokon u hrvatskoj modi vidimo korak naprijed. Ana doista svojom energijom “nosi” ovu kampanju.
Alduk vjenčanice posljednje su desetljeće, koliko postoji Alduk bridal linija, postale sinonim za vjenčanu modu lišenu pretjerivanja, izrađenu po mjeri kupca i uz personalizaciju. Cijeli proces, koji započinje jednostavnom rezervacijom termina isprobavanja u Alduk showroomu na službene kontakte ili preko alduk.hr web-stranice izuzetno je ugodno i posebno iskustvo. Atmosfera je na probama odlična, nema uštogljenosti i svatko tko je ikad radio s Ivanom ili njegovim timom ovo će potvrditi, kako kažu iz brenda.
“Ego, preveliki, ne stanuje u našem showroomu. Mi smo tu da mladenkama budemo od pomoći pri izboru idelane vjenčanice i vjerujte – ne govorimo za svaki model da stoji savršeno. Ako “kipi” – mi ćemo to prvi reći i pronaći odgovarajuću zamjenu. Uvijek sam stava kako je bitno da je i klijentima i nama u cijelom procesu ugodno, toga se držimo a tu nam pomažu i pravila te iskustvo koje smo stekli godinama”, rekao je Ivan i nadodao da se popodnevni i subotnji termini čekaju 2-3 tjedna pa da je dobro biti “štreber” u ovakvim situacijama.
Nova kolekcija Alduk vjenčanica je moderna, prati liniju tijela, poigrava se naborima i neočekivanim detaljima, a novost je kompletan izostanak čipke. Tkanine su luksuzne, pomalo klasične, ručno drapirane i čiste, glatke površine. Upravo to je dizajneru dalo prostora za poigravanje s volumenom, detaljima i postizanjem efektnih, senzualnih modela. Kolekcijski povezani, a opet svaki s posebnom idejom u svom dizajnu i kroju.
“U showroomu imamo točno 80 modela vjenčanica u ponudi pa i kratkih modela i kombinezona koje ćemo uskoro predstaviti u pripadajućem lookbooku kako bi naše klijentice vidjele “kako haljina izgleda, a ne ove vizuale gdje ne vidim pola haljine”, stoga smo se u novoj kolekciji odlučili u potpunosti odmaknuti od klasične čipke. Modeli su izuzetno moderni, ženstveni i na probama koje su već krenule u našem showroomu dobivamo samo pozitivne reakcije ” dodao je Ivan.
Alduk bridal kolekciju možda je najbolje provjeriti uživo, isprobati i vidjeti kako se vi osjećate, a prvi korak jest kontaktiranje Alduk showrooma putem e-maila [email protected] ili službenog telefona. Nije naodmet navesti ni to da se cijene ovih vjenčanica kreću od 1.000 do 2.000 eura.
Fotografije: Jelena Balić Bartulović