Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo zato nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.
Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk, koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove kolekcije.
Veliki comeback na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ovom kampanjom vraća ih na velika vrata, doduše, ipak u nešto drukčijem stilu nego nekad.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi zapravo je trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela, ili na nove kolekcije u kojima su printove zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.
Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie. Kolekcija, koja je već dostupna na webshopu brenda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, prava je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.
Make-up: Sonja Pašalić
Hair: Katica Topčić za Kevin Murphy
Foto: Maja Kljaić