Što ih je naučila 2024. i što si priželjkuju u 2025. godini otkrivaju nam poznate dame
Stigao je veliki prosinački broj časopisa Ljepota&Zdravlje, koji vas na svim prodajnim mjestima s tiskovinama čeka od 30. studenoga d...
Pjesma „Na kraju dana“ predstavljena je zimus na Zagrebačkom festivalu, ali zbog svog vedrog ugođaja činilo se primjerenim da upravo u proljeće dobije svoje video-izdanje. Krajnji rezultat je očaravajući video napravljen u „radionici“ umjetnika Borisa Sekulića koji potpisuje idejni scenarij, režiju, scenografiju i montažu. Igrajući se sjenom, linijom, oblicima i koloritom, Boris je kreirao jedan svijet u kojem je Ana Opačak kao balerina iz glazbene kutije.
Sjetno, romantično, a nadasve filigranski izgleda cijela scenografija, koja je strpljivo rađena od papira, pa se čini da je redatelj inspiraciju tražio i u drevnim tehnikama origamija i kaligrafije kako bi opisao pjesmu koja je sve samo ne obična. „Na kraju dana“ obojena je Aninim prepoznatljivim vokalom, šarmantno protkanim španjolskim prizvukom, a kroz sve je utkan poziv na strastveni fandango.
Da bi sve bilo u savršenom skladu, haljina koju Ana nosi unikatna je instalacija izrađena također od papira, a dizajn potpisuje modna dizajnerica Katarina Cvitković brenda KARIN design, kojemu je upravo Ana zaštitno lice.
„Htjeli smo napraviti spot koji neće biti uobičajen i koji će svojom artističkom formom najbolje odgovarati pjesmi i dati težište na bezvremensku ljepotu glazbe. Nadam se da smo uspjeli probuditi maštu gledatelja i ponukati ih da inspiraciju potraže u malim stvarima, onima koje su svakodnevno oko nas“, izjavila je Ana.
Spomenimo i to da je Ana ove godine, osim nastupa na Zagrebačkom festivalu, nastupala i u Lisinskom na programu pod nazivom „Splitski festival – 55 godina“ te da se upravo priprema za nastup 22. 5. u HNK Split na koncertu „Split Arsenu“ (uz Matiju Dedića, Tedija Spalata, TBF, Saru Renar i druge).