Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Nova sezona jesen/zima govori o veličini putovanja Liu Jo brenda koji pronalazi svoj savršen identitet u savjesnoj evoluciji. Ovo je priča o #Glamourizing oglašivačkom konceptu, odabranom prije godinu dana za nov početak vizije branda, priče koja se u novoj sezoni potpuno afirmira kao ultimativan stav brenda.
Liu Jo u novoj kolekciji jesen/zima 2019. ponovno naglašava ženstvenost i glamur kao ključne riječi sezone, pretočene originalnom izvedbom zvijezde neospornog statusa: Anne Ewers. Žena koja savršeno utjelovljuje brend Liu Jo fotografirana je u ovoj novoj epizodi uz opipljivu karizmu Mert&Marcusa, koji nju i brend znaju prikazati kao nitko drugi, treću sezonu zaredom. #Glamourizing predstavlja svjesnost i afirmaciju, kombinaciju vizualnog i sponu s kreativnim timom koji svoju energiju i viziju uvijek iznova obnavljaju.
Na setu ove sezone, Anna Ewers predstavlja dvostruku osobnost jedne te iste žene, zna kako izraziti “prirodni glam” koji ju čini jedinstvenom. Namjerna i neovisna dvostruka ženstvenost opisana je prirodnim elementima – zlaticom i orhidejom koji na fotografijama zauzimaju posebno mjesto. Raspored fotografija i cvijeća predstavljaju sklad i uravnoteženost u kojem kontrast lakoće i seksepilnosti majstorski stvaraju različita lica ženstvenosti, uz njihov zajednički nazivnik – glamur. Iza objektiva, ista zadivljujuća žena sada se pojavljuje u svojoj odlučnoj, šarmantnoj sofisticiranosti.