Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Augustinus Bader je ime od kojeg je posljednjih mjeseci teško pobjeći, a mi smo istražili je li doista vrijedan tolikog "hypea"
Ako ste pobornik društvenih mreža, teško da ste mogli izbjeći ove luksuzne plave skincare ambalaže u kupaonicama vaših omiljenih influencera.
Riječ je o Augustinus Bader brendu, koji je vrlo brzo postao jedan od vodećih, primio nagrade i to zbog pozitivnih organskih recenzija ljudi koji su isprobali proizvode i poznatih koji su ga odmah kupili. Navodno brend nije ulagao u marketing, zbog čega se još više postavlja pitanje – po čemu je toliko poseban, osim po paprenim cijenama svojih proizvoda? Vlasnik brenda je znanstvenik koji je specijaliziran u stem biologiji matičnih stanica i regenerativnoj medicini. Njegova priča u skincareu krenula je od gela za rane koji je stvarao za ljude koji su pretrpjeli teške traume kože poput opeklina ili presađivanja kože. Njegova strategija bila je probuditi prirodnu sposobnost kože za obnovom i tijekom 30 godina istraživanja, patentirao je TFC8, sastojak koji je temelj ovog brenda.
Iako bismo vam rado otkrili što se točno sve nalazi u ovom sastojku, kompletna formula je tajna i sve što znamo je to da se sastoji od prirodnih aminokiselina, vitamina i sintetskih molekula koje se inače mogu pronaći u ljudskom tijelu. Poanta cijele linije proizvoda temelji se na tome da se koža obnavlja i “budi” stanice kože koje su se potencijalno uspavale. (Pročitajte: Koliko je prirodna kozmetika zapravo zdrava i što je sa štetnim sastojcima?)
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
U njegovom najpoznatijem proizvodu koji se vrlo jednostavno zove The Cream, sastojci obećavaju – vitamin A, vitamin C, protein riže, Aloe vera, vitamin B5 i shea maslac, koji zapravo može biti komedogen, ovisno o njegovoj količini u proizvodu i vašem tipu kože. S druge strane, The Rich Cream, gdje samo ime govori da je nešto bogatija krema za suhu i dehidriranu kožu, sadrži skvalan, vitamin E, arganovo i avokado ulje s kojima također treba pažljivo s obzirom na to da na ulja koža može reagirati.
Brend se deklarira kao clean science iako proizvodi nisu potpuno prirodni. Kažu da su 100 % gluten free, nisu GMO, nemaju parabena, parfema, SLS, SLES, DEA, metala, talka, parafina ili mineralnih ulja, što je svakako pozitivna stavka. Još jedna pozitivna vijest je ta da je brend održiv i da razmišlja o očuvanju okoliša, ambalaže su reciklirajuće i pakiranja su izrađena od papira. (Pročitajte: Ima li zlato u kozmetičkim proizvodima doista efekta ili je riječ o marketinškom triku?)
Djeluje li?
S obzirom na cijenu od 370 dolara za 50 ml kreme, naravno da je ovo pitanje koje se postavlja. Iako nismo službeno isprobali proizvod, on obećava i vrlo je transparentan sa svim kliničkim istraživanjima koje su prošli. Sažetak svih istraživanja možete pronaći na webu, a brojne recenzije već neko vrijeme kolaju Instagramom, pa ako imate budžet – svakako se upustite u isprobavanje koje će, po riječima brenda, trajati minimalno 27 dana prije nego što počnete opažati prve rezultate.
Foto: Instagram