Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Drugu godinu zaredom, Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama održalo se u Ledenom parku na zagrebačkom Tomislavcu, a kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u događanjima uživaju jednako kao i djeca.
„Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine“, potvrdila je Marijana kojoj doista nije bilo teško zaintrigirati mališane za igru i veselje. Djeca su vrlo brzo uronila u magični svijet vitezova i princeza, uživali u modeliranju balona, zabavnim i zanimljivim predstavama „Dvorac sreće“ i „Viteška bajka“, klizanju s prijateljima, roditeljima te Marijanom i Lukom koji ih je uz sve, dodatno raznježio setom prigodnih pjesama.
„Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti“, zaključio je na kraju Luka Nižetić.
Punih 40 godina povjerenja
Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godini u kojoj je milijunima potrošača omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože obilježio punih 40 “ljeta” prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih desetljećima vjerno prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima.
Povjerenje, kontinuitet, dosljednost, svijest o dugoj tradiciji i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu.
Kada kažemo “miris djetinjstva”, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio tako snažnu povezanost da ga neka istraživanja percepcije potrošača smještaju među hrvatske, dakle, domaće brendove.