Ova kolekcija pidžama je sve što trebate za cozy trenutke kod kuće
Nova Tezenis kolekcija pidžama i loungeweara donosi savršen balans između estetike i udobnosti.Osmišljena za sve one koji žele uživati u opušte...
Situacija u kojoj se svi nalazimo ovih dana teška je i zabrinjavajuća, ali nam je dala vrijeme da stanemo i razmislimo o svemu i, nadajmo se, postanemo bolji ljudi. Ljudi koji brinu jedni za druge, ljudi koji pomažu jedni drugima, ljudi koji su humani. Jer već dugo nismo humani. Izgubili smo se u poslovima, proizvodnji, zaradi, trčanju okolo da sve stignemo i postali smo ljudi koji brinu o obavezama, a ne jedni o drugima. A sada je sve stalo i vrijeme je da se pratimo na početak i postanemo Ljudi. Vrijeme je za promjenu, postanimo humani, početni je moto novog projekta HUMAN dizajnerice Saše Maksimiljanović i fotografa Šime Eškinje.
Nakon potresa u Zagrebu, Saša Maksimiljanović, kao i mnogi dizajneri, ostala je bez osnovnih sredstava za rad, ali joj to nije oduzelo kreativnosti i želju za stvaranjem. U trenutku kad dućani ne rade, zajedno sa suradnikom i prijateljem, cijenjenim modnim fotografom Šimom Eškinjom, odlučila je pokrenuti novi trend i podsjetiti ljude na jedino važno u životu – da budu humani, te ih potaknuti da postanu bolji ljudi. BeHUMAN osnovni je moto projekta pokrenutog i nastalog u izolaciji i kao posljedica potresa koji je pogodio Zagreb, a koji će za početak egzistirati na društvenim mrežama i putem online kanala.
„BeHUMAN kao ideja je nastao prije nekoliko mjeseci, ali u ovim okolnostima je dobio jedan dodatan smisao. Cilj cijele priče je da sami sebe potaknemo da razmislimo o svemu, ostanemo pozitivni u ovim trenutcima i osvijestimo se kako bi iz ove situacije izašli kao bolji ljudi. S obzirom da nam je u potresu stradala radiona, neko vrijeme nećemo sami moći proizvoditi, ali ćemo zato drugim manjim proizvođačima dati posla i na taj način jedni drugima pomoći te, nadajmo se, zajedno opstati u ovom razdoblju kad su nam dućani zatvoreni i ljudi ne kupuju i ne naručuju kao inače“, objasnila je Saša Maksimiljanović.
Prvi komadi koje predstavljaju su ogrlica koja nosi poruku #beHUMAN te muške i ženske majice, a u budućnosti će natpisi zaživjeti i na drugim odjevnim predmetima i dodacima. Neke od poruka koje brend širi su „Time for a change.. be human“, „Show someone you care.. be human“, „Give somebody hope.. be human“, „Believe in people.. be human“, „Don’t be afraid to say I love you.. be human“, a objavljuju ih dnevno na novom instagram profilu koji su pokrenuli sa željom da ljudi počnu provoditi te poruke u djelo @human_is_my_philosophy.
„Iza brenda stoji jedna puno dublja priča i želja nam je da u budućnosti beHUMAN bude prepoznat kao svojevrsna inicijativa pojedinaca da pozitivno utječu jedni na druge, poštuju i prihvaćaju različitosti i da si ljudi međusobno sve više pomažu i šire tu energiju humanosti po svijetu“, objašnjava Šime Eškinja.
Saši i Šimi veliku su podršku pružili kolege, prijatelji i suradnici pa su prva lica koja predstavljaju HUMAN dizajneri Daniel Wahlberg, švedskog brenda Army of Me, Morana Krklec, Mo design, Tadija Glasnović, Chypka, make up artistica Ela Milković, te uz Sašu Maksimiljanović i Šimu Eškinju, PR managerice Martina Matušin i Jasmina Kapetanović. Budite i vi dio priče, popratite instagram profil @human_is_my_philosophy i širite dalje poruke kako bi jedni drugima ukazali na sitnice koje život znače. „Sve ovo će jednoga dana proći, ali iz toga moramo nešto naučiti, moramo izaći hrabriji i snažniji, ali i bolji ljudi“, naglašava Saša Maksimiljanović.