Zendaya najavila povratak šiški iz 2010-ih
Svega nekoliko dana nakon što su svi poludjeli za njezinim zaručničkim prstenom, glumica Zendaya iznenadila je obožavatelje drastičnom promjenom fr...
Već je krenula nova utrka za mirisom godine - je li ovaj parfem prvi natjecatelj?
Kad je svijet ljepote u pitanju, u posljednjih nekoliko godina ništa nije bilo toliko bitno poput parfema, a ta će se mirisna opsesija pretočiti i na 2025. godinu u kojoj je već započela utrka za hit mirisom godine. Bilo da je riječ o niche parfemima ili kopijama iz Zare, svijet i dalje luduje za mirisima od vanilije koje polako mijenjaju mirisi s karamelom, a jedan trendi brend smatra da je došlo vrijeme za veliki povratak cvjetnih parfema. Hoće li parfem Phlur Golden Rule postati prvi viralni miris 2025. godine?
Brend Phlur postoji već godinama, no otkako ga je otkupila Chriselle Lim, koja je ujedno i kreativna direktorica brenda, niže hit za hitom.
Njezina filozofija je jednostavna – spojiti neodoljive mirise sa zanimljivim nazivima te sve predstaviti uz dobru priču na društvenim mrežama.
Slijedeći tu formulu, ovaj brend do sada je stvorio hitove kao što su Missing Person, Vanilla Skin i Father Figure. Zatim su među prvima predstavili karamelu kao hit sastojak, a sad je na scenu stigao i parfem Phlur Golden Rule, kojem se već predviđa velik uspjeh.
Zašto?
Prije svega, miris Phlur Golden Rule dolazi u metalik zlatnoj bočici i poziva na uživanje u luksuzu, a naziv Golden Rule podsvjesno nam daje ideju da zaslužujemo baš sav glamur koji nam svemir želi pružiti, i to po našim pravilima.
Unutar bočice krije se cvjetni miris s edgy notama, kako govore iz Phlura te dodaju da je beskompromisno ženstven i stvoren za žene koje se nikome ne ispričavaju.
“Zadivljujuća mješavina kapljica mandarine, cvijeta jasmina, kokosovog mlijeka i sandalovine dočarava auru koju ne možete zaboraviti” – ovako Phlur opisuje miris kojem se predviđa svijetla budućnost, a na koji vrijedi obratiti pozornost na putovanjima jer se, nažalost, još ne može nabaviti u Hrvatskoj.