Kako do zdravih desni i bezbrižnog osmijeha bez dosadnog četkanja
Bakterije u zubnom plaku uzrokuju 95 % bolesti usne šupljine. Srećom, postoji praktično rješenje.Lumoral je svjetlom aktivirana otopina za oral...
Iako znamo da je to trenutačno jedna od sporednih stvari na svijetu, vjerujemo da su mnoge žene u Hrvatskoj jedva čekale 4. svibnja, kad je na red stigla druga faza popuštanja mjera vezanih uz COVID 19.
Već prošlog tjedna liste u frizerskim salonima bile su popunjene za cijeli mjesec, a oni koji su uspjeli ugrabiti svoj termin sada dane odbrojavaju do svog tretmana. Mnogi se kod kuće nisu mogli ošišati ili obojiti kosu, stoga vjerujemo da jedva čekaju nagraditi se i osvježiti svoj izgled. Iako je situacija još uvijek nešto drukčija od one na koju smo navikli kad su beauty tretmani u pitanju, frizeri rade sve što je u njihovoj moći da se osjećate ugodno i opušteno kako i zaslužujete. Upravo tako bilo je i danas kod Katice Topčić i frizerskom salonu Fabula de Forma u koji odlazim već godinama – iako sve u visoko kontroliranim uvjetima, tretman je na razini, baš kao što ste kod nje i navikli.
Već pri prvom pozivu i naručivanju, stvar je nešto drukčija – osim što se termini pune brzinom munje, posebna je napomena da u salon morate doći noseći svoju masku i rukavice, a ako ih nemate, trebaju vam ih osigurati vaši frizeri. I dok sam spremajući se razmišljala što sve trebam staviti u torbicu, jer u posljednjih mjesec i pol izlaska iz stana jedino što sam nosila bile su vrećice za pseći izmet, mobitel i dezinficijens, navukla sam na sebe outfit u kojem sam se osjećala odlično, našminkala sam se i stavila masku preko lica. Moram priznati da mi je još uvijek nevjerojatno u kakvom razdoblju živimo i samo čekam kad ćemo se svi probuditi iz ovog Matrixa. Budući da taj dan još uvijek nije stigao, prilagođavam se u nevjerici, uz konstantno podrhtavanje tla.
Dolazak u salon posve je drukčiji od onoga na što smo do sada bili navikli. Osim brojnih obaveznih upozorenja na vratima koje je propisao Stožer, na prvo otvaranje vrata do vas dolazi jedna od zaposlenica i upućuje vas na potpunu dezinfekciju. Postavljen je pult s dezinficijensima, mjesto na koje trebate stati dok špricate cipele i dezinficirate ruke, a tek nakon toga možete nastaviti u salon. Ako imate jaknu – vaše osobne stvari pospremaju se u vrećicu i posebne ormariće, a vi dobivate ključ kako biste se dodatno zaštitili. Nakon svakog klijenta ormarići se dezinficiraju i tako ukrug. Upisuje vas se u listu te se uzimaju vaši podaci – ime i prezime, broj mobitela, vrijeme dolaska i odlaska kako bi se vodila evidencija o svim klijentima koji su posjetili salon.
Naravno, s maskom na licu i rukavicama na rukama ako ih imate, upućeni ste na svoje mjesto gdje vas čeka plastificirana vrećica s ručnikom, papirnatim ručnikom, jednokratnom zdjelicom za boju od bambusovog papira i četkicom – i tako za svakog klijenta. Nakon što je klijent gotov s tretmanom, svi ručnici idu na pranje na visokim temperaturama i u sušilicu.
Šišanje s maskom na licu nešto je neugodnije za klijenta budući da vam dlake upadaju u masku (ako imate kratku kosu), tako da je preporuka – nosite na šišanje masku koja je pripijena licu, ali ne otežava posao frizerima. Svi frizeri nose zaštitne maske i rukavice koje drže u svojim odvojenim ladicama te dezinficiraju mjesto na kojem je klijent sjedio. Naravno, otežano vam je i ispijanje kave koju ste dobili čim ste sjeli u stolicu, ali to je nešto bez čega možemo preživjeti. Vidljiva je razlika i u broju klijenata prisutnih u salonu. Gužve nema, iako su liste čekanja jako duge, pa tako u Fabuli de Formi trenutačno oko 130 klijenata čeka na svoj termin.
“S obzirom na naših 130 kvadrata i 13 radnih mjesta, smijemo u istom trenutku imati svega šest klijenata u prostoru, s obzirom na to da je svaki klijent na propisanoj udaljenosti, stvorili smo šest sigurnih radnih mjesta, a kod glavopera koristimo svaki drugi te sve nakon korištenja dezinficiramo (ulazna vrata, radna mjesta, POS-ove, telefone i slično). Imamo i pauzu tijekom radnog vremena od 12 do 13 sati, kada cijeli salon temeljito dezinficiramo i provjetrimo“, priča Katica Topčić, vlasnica salona Fabula de Forma.
Osim svih propisanih mjera i velikih gubitaka koje su osjetili tijekom ove karantene, promijenili su i radno vrijeme, pa su tako prestali raditi subotom zbog broja odrađenih sati koji bi bio prevelik za djelatnike budući da tijekom tjedna rade od 08:00 do 20:00.
Iako bez zagrljaja koji kod Katice nikad ne preskačem, pod maskama i mirisom dezinficijensa, ugođaj je još uvijek ostao isti. Zadovoljstvo, toplinu, ljubav, sreću i osjećaj posebnosti ne mogu ukinuti ni rigorozne mjere koje nam postaju “novo normalno”.