Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Donosimo dojmove s našeg putovanja u Rumunjsku
Omiljeni brendovi essence i Catrice te domaćin VM2 Cosmetics okupili su regionalne influencere i vodeće predstavnike medija na ekskluzivnom trodnevnom događanju u srcu Transilvanije u Rumunjskoj, unutar zidina ikoničnog dvorca grofa Drakule – Bran Castle.
Ovo jedinstveno iskustvo uzvanicima, među kojima je bila i redakcija Ljepote&Zdravlja, osiguralo je spoj avanture i zabave uz predstavljanje jesenskih BOOtiful make-up noviteta oba brenda unutar jednog od najpoznatijih dvoraca na svijetu.
Prva večer započela je večerom u luksuznom hotelu, nakon čega su uslijedili spa tretmani i opuštanje uz bazen uz skincare proizvode brendova essence i Catrice. Stvorena je idealna atmosfera koja nas je pripremila za sljedeći dan, ispunjen raznim aktivnostima.
Sljedećeg jutra, imali smo jedinstvenu priliku posjetiti najveće utočište za smeđe medvjede na svijetu “Libearty Bear Sanctuary”, gdje smo mogli puno naučiti o tim veličanstvenim stvorenjima i uživati u prekrasnom prirodnom okruženju.
Brendovi essence i Catrice dodatno su podržali ovu plemenitu misiju donacijom skloništu za medvjede, a omogućili su nam i “usvajanje” svog medvjeda, pomažući u širenju svijesti o zaštiti tih veličanstvenih stvorenja. Ovaj izlet je ne samo obogatio iskustvo svih nas već je i istaknuo posvećenost brendova essence i Catrice ekološkoj svijesti i zaštiti životinja.
Velika zabava održana posljednje večeri u tajanstvenom Dvorcu Drakule bila je vrhunac trodnevnog događanja.
S dramatičnim osvjetljenjem, mističnom atmosferom i vrhunskom produkcijom, dvorac je oživio u glamuroznoj atmosferi koja je savršeno odgovarala predstavljanju najnovijih kolekcija ljepote brendova essence i Catrice.
Uživali smo u glazbi, posebnim vizualnim efektima i prostoru ukrašenom spojem mistike i luksuza, spajajući tradiciju s modernim stilom.
Pomno osmišljene aktivnosti – od make-up kutaka i predstavljanja novih proizvoda oba brenda do posebnih iznenađenja unutar dvorca – osigurale su da događanje ponudi sve što se može očekivati od vodećih make-up brendova.
Brendovi essence i Catrice još jednom su pokazali svoju kreativnost i sposobnost organizacije događanja koji ne samo da promiču najnovije make-up trendove već i stvaraju iskustva koja nadmašuju tradicionalne promocije i ostavljaju trajan dojam.
Ovo događanje ostat će nam u sjećanju kao jedno od najuzbudljivijih make-up događanja godine, a svi smo se stvarno zabavili i imali #BOOtiful time.
Foto: PR