Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Ljeto još uvijek traje i, srećom, još uvijek uživamo u toliko priželjkivanim zrakama sunca i predivnim plažama… No koliko puta vam se dogodilo da sretni posjetite predivnu lokaciju o kojoj ste sanjali, a zatim uočite da je prekrivena otpadom? U takvoj situaciji zasigurno nemamo dobar FEELing, zar ne?
Onečišćenje plastikom prodrlo je do polja i mora, pronašlo je put do lanca prehrane i uzrokovalo je uginuće milijuna morskih životinja. Tijekom proteklih 10 godina, ljudi su proizveli više plastike negoli tijekom cijelog prošlog stoljeća. Do čak 12,7 milijuna tona plastike svake godine ulazi u oceane, a toj plastici potrebno je i do 1.000 godina za razgradnju. No, čak ni tada ne može se u potpunosti razgraditi – raspada se u mikroskopske plastične čestice.
Brojke su zastrašujuće, no ono o čemu želimo razmišljati je: Što zajednički možemo učiniti za bolje sutra?
L’OCCITANEOVA LJUBAV PREMA PRIRODI TRAJE ODUVIJEK
L’OCCITANE je još 1992. godine lansirao program “L’action Mistral” posvećen promoviranju recikliranja i ponovnog korištenja plastike. Uz to, u L’OCCITANE prodavaonicama nikad nećete pronaći plastične vrećice – oduvijek su samo papirnate, a sve bočice tekućih sapuna 100 % su napravljene od reciklirane i reciklirajuće plastike.
Za L’OCCITANE, maleni koraci poput ovih dugoročno mogu činiti velike razlike. Stoga je razvijen plan djelovanja temeljen na trima akcijama: Reduciraj, Recikliraj, Reagiraj!
EKO PONOVNA PUNJENJA
L’OCCITANE je u svoj asortiman uveo EKO ponovna punjenja 2008. godine, a danas na njihovim policama možete pronaći više od 25 različitih refilla. U prosjeku sadrže 85 % manje plastike od uobičajenih pakiranja (pojedine amabalaže sadrže i do 90 % manje plastike). Time L’OCCITANE svake godine štedi približno 200 tona plastike.
ŠTO VI MOŽETE UČINITI ZA DOBAR FEELING? IZABERITE SVOJ PUT!
“Izaberite svoj put” lajtmotiv je ovogodišnje kampanje koja poziva na uključenje u pokret smanjenja otpada. Projekt “Izaberite svoj put” je L’OCCITANEOV način da razumije želje kupaca, pronađe nove ideje za ambalažu te širi pozitivne poruke. Putem njega L’OCCITANE želi pružiti kupcima mogućnost promjena i aktivnog sudjelovanja, smještajući ih u ovu priču kao aktere.
Na L’OCCITANEOVOM YouTube kanalu potražite video “Choose your path” i saznajte kamo će vas vaše odluke odvesti. Na Instagramu se uključite u otvoreni dijalog i prinesite svoju ideju! A u prodavaonici, na policama pronađite pojačanje dosadašnjoj ponudi EKO ponovnih punjenja i otkrijte koji novi proizvodi dolaze u ovom ekološkom izdanju.
Dodatno, francuska umjetnica Mathilde Cabanas kreirala je ljupku kozmetičku torbicu s četiri aluminijske prazne ambalaže uz koje jednostavno možete ponijeti svoje omiljene proizvode kamo god išli. Ovaj set možete kupiti putem promocije u L’OCCITANE prodavaonicama, do isteka zaliha. Više na www.loccitane.hr