Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Njemački brend zdravstvene obuće Birkenstock je pomalo poput blitve. Nije ni glamurozan niti egzotičan, ali čini se da se ljudi osjećaju dobro s njim. Zato što znaju da je dobar za njih.
Na pariškom Tjednu mode ovaj poznati njemački brend obuće učinio je nešto neočekivano: održali su izuzetno skupo predstavljanje obuće i zabavu u privremenom prostoru za izložbe u vrtu Tuileries. To je bio namjenski izgrađeni paviljon, okružen borovom šumom i umirujuće aranžiranim biljem. Oko 40 modela predstavilo je 115 različitih Birkenstock stilova. Bilo je tu puno zdrave i ukusne hrane, još više manje zdravih pića i sve to posluženo na piknik stolovima.
No zašto je Birkenstock pokušavao staviti svoju praktičnu nogu na vrata pariškog Tjedna mode? Tiho i srdačno CEO tvrtke Olivier Reichert odgovorio je ovako: “U modnoj industriji postojimo već dugi niz godina! Pitajte svakog najboljeg fotografa i stilista, svi nose Birkenstock.”
To je istina. Puno ljudi, bez obzira na posao, nosi Birkenstock.
“Ne ulazimo u arenu s velikim modnim markama”, odgovorio je Reichert. “Samo pokušavamo otvoriti prostor za ljude da se opuste i popiju. Želimo se pridružiti obitelji, neka upoznaju našu novu kolekciju. Ali nismo na putu da se više guramo u modu – tamo smo gdje smo”, dodao je Reichert.
Birkenstock trenutačno proizvodi 1.800 stilova obuće i predstavlja golemu i uspješnu tvrtku kojoj modni svijet nije potreban za napredak. Sinoćnji događaj, međutim, sugerira da blitva obuće ima težnje za suptilnim repozicioniranjem: još uvijek zdravi, ali uz novi prizvuk luksuza.
Mateja Jakovljević