Kopenhagen nudi garanciju kvalitete života onima koji presele u Dansku
To se zove samopouzdanje! Metropolitansko područje Kopenhagena najavilo je kampanju za "garanciju kvalitete života" u što se mogu učlaniti novoprid...
U sklopu nedavno održanog događanja na jezeru Bled, influenceri s deset tržišta, zajedno s nekoliko novinara, sudjelovali su u trodnevnom make-up druženju organiziranom od strane make-up brendova essence i Catrice.
Prva večer obilježena je opuštanjem u spa zoni, a brendovi essence i Catrice prezentirali su proizvode za njegu kože i opuštanje. Važno je napomenuti da su essence i Catrice proizvodi cruelty-free i vegan, čime se naglasila posvećenost brendova prema odgovornom pristupu ljepoti i njezi kože.
Drugi dan započeo je šetnjom uz jezero Bled, a svi su sudionici nosili ružičaste šubare i buce te stvorili veseli prikaz koji je oživio cijeli Bled. Nakon šetnje, krenula je vožnja brodicama uz obilazak Bledskog otoka gdje su imali priliku upoznati otok, pozvoniti na zvono želja i kušati lokalne slastice. Pri povratku s otoka organiziran je snježnobijeli i roza ručak/party uz essence proizvode i DJ-a.
Dan je završio večerom u Dvorcu Bled, gdje su svi sudionici postali orašari na jednu noć. Dodatni element iznenađenja bila je izvedba vitezova na Blejskom dvorcu. Pravi muški orašari, koji su bili atrakcija na dvorcu, dodali su autentičnost i čaroliju cijelom doživljaju, stvarajući čaroban spoj s novom Catrice kolekcijom – Magic Christmas Story.
Čarobna ljepota Bleda, kao i make-up proizvoda essence i Catrice, zaslužni su za snažan dojam i nezaboravno iskustvo.
Foto: PR