Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Što imaju zajedničko vjenčanje iz snova u New Yorku, pustolovina u planinama Šri Lanke i potraga za obiteljskim korijenima u Škotskoj? Sve tri priče povezuje turistički djelatnik koji je dao sve od sebe da spasi nečije putovanje i danas Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, objavljuje ove priče i predstavlja pobjednike prvog natjecanja Booking Hero.
Od tisuća inspirativnih priča prijavljenih putem društvenih mreža, Booking.com je odabrao tri najdirljivija i najinspirativnija primjera ljubaznosti turističkih djelatnika koji su dali sve od sebe kako bi svojim gostima omogućili nezaboravna iskustva. Goste smo ponovno doveli u posjet njihovim junacima kako bi im zahvalili uživo što su im spasili putovanja i učinili ih nezaboravnima, a te smo dirljive, emotivne susrete i snimili.
Booking.com sada želi objaviti i podijeliti ove priče diljem svijeta: vlasnica smještaja s doručkom u Škotskoj koja je kanadskom gostu pomogla da pronađe kuću u kojoj je rođen njegov otac prije nego što je obitelj emigrirala u Sjevernu Ameriku; recepcionistica u hotelu koja je belgijskoj mladenki spasila fotografiranje u Central Parku; trudna vlasnica objekta na Šri Lanki koja je svoj objekt otvorila i pomogla ozlijeđenom planinaru iz Nizozemske.
Dobitnici glavne nagrade Booking Hero u iznosu od 25 000 € za putovanja putem Booking.com-a
Karen, vlasnica objekta Blackburn Villa B&B, Ayr, Škotska
Nominirali su je David i Virginia iz Kanade
https://youtu.be/qtQiC2CnBiA
Dobitnici druge nagrade Booking Hero u iznosu od 5 000 € za putovanja na Booking.com-u
Sudarshi, vlasnica objekta Tunnel Gap Homestay, Ella, Šri Lanka
Nominirali su je Harry i Nienke iz Nizozemske
https://youtu.be/syDo8QjI-14
Dobitnici druge nagrade Booking Hero u iznosu od 5 000 € za putovanja na Booking.com-u
Alina, recepcionistica u hotelu citizenM Hotel, New York City, SAD
Nominirali su je Els i Kevin iz Belgije
https://youtu.be/pDKOOB8MUxs
“Ove nevjerojatne priče dokazi su impresivne predanosti, obveze i strasti koje naši partneri svakodnevno ulažu u stvaranje zaista nevjerojatnih iskustava za putnike”, kaže Pepijn Rijvers, CMO, Booking.com. “Priče predivno prikazuju da je predivno putovanje više od samog pronalaska pravog odredišta ili idealnog smještaja — riječ je i o ljudima koje upoznajete i koji vaše putovanje čine nezaboravnim. Upravo je to bît putovanja.”
Prema nedavnom istraživanju Booking.com-a na 25 tržišta u 2017., povezivanje s ljudima je neophodno za mnoge putnike, od kojih 29 % kaže da je ključno da se u smještajnom objektu osjećaju kao kod kuće i 24 % kaže da je ljubazni domaćin odlučujući faktor u prva 24 sata putovanja.
“Odsjesti kod Karen je kao prespavati kod najboljeg prijatelja. Osjećate se dobrodošlo čim uđete kroz vrata. Karen se trudi učiniti doručak posebnim iskustvom i daje više od opuštajuće atmosfere koju imate kod kuće. Osjećali smo se razmaženi”, izjavila je Virginia Persson iz Vancouver Islanda u Kanadi koja je nominirala Karen za Booking Hero natjecanje. “Nevjerojatno je to da, taman kad smo počeli gubiti snagu pred kraj boravka, Karen nam je pomogla pronaći Daveovu škotsku obitelj što je i bio razlog radi kojeg smo došli u Škotsku. Iz tog razloga, promijenila nam je živote.”
“Ono što najviše volim u svom poslu jest upoznavanje ljudi iz različitih dijelova svijeta s različitim pričama koji dolaze kod nas iz različitih razloga,” izjavila je Karen McClelland, Booking Hero i vlasnica Blackburn Ville i B&B u Škotskoj. “Želim da se moji gosti osjećaju opušteno u mom domu i da znaju kako me uvijek mogu pitati sve što ih zanima. To što sam prepoznata kao Booking Hero je prava potvrda da radim nešto dobro premda se ništa ne može uspoređivati s licima punim sreće koja su imali David i Virginia kad sam im pomogla u njihovoj potrazi povezavši ih s njihovom obitelji u Škotskoj. Postali su više od gostiju, sad su prijatelji.”
Booking.com danas objavljuje ove pobjedničke priče o junacima Booking Heroes kao središte nove kampanje na društvenim mrežama s dugometražnim videosadržajem koji širi #BookingHero poruku i uskoro će biti dostupan na TV-u.