Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée – nova kampanja za proljeće ljeto 2020. Borisa Pavlina. Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine.
Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće sa lako prepoznatljivim ženstvenim stilom. Romantične siluete poput paučine se obavijaju oko ženskog tijela, protkane tisućama perlica, filigranskim francuskim Luneville vezom te metrima i metrima najnježnijih svila.
Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-djelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu, te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera.
Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make-up visažistice Sanje Agić.