Jeste li znali da hijaluronska kiselina može isušiti vašu kožu?
Hijaluronska kiselina jedan je od najboljih hidratantnih sastojaka, no samo ako se koristi ispravno. Slijedite preporuke stručnjaka i prilagodite s...
Već tradicionalno, povodom otvaranja nove sezone, Ghetaldus optika je s ponosom predstavila kolekcije sunčanih naočala za ljeto 2018. godine.
Na prezentaciji u Ban centru ujedno je bila promovirana i službena kampanja Ghetaldus optike koju utjelovljuju Bojana Gregorić Vejzović i Enes Vejzović, naš poznati glumački par. Upravo njih dvoje idealno su se snašli u ulazi Ghetaldus modela te na svoj način utjelovili Ghetldusov stil i stav, šarm i emocije.
Ghetaldusova imidž kampanja slavi ljubav, vjernost, zajedništvo, ali i modu, te bezvremenski stil, podjednako se obraćajući svima onima koji žele stil i kvalitetu u jednom. “Ljubav prema naočalama i modnim dodacima zajednička je svim našim kupcima, pa smo se odlučili ići u smjeru emocija”, ističu u Ghetaldus optici.
Novim vizualnim izričajem Ghetaldus također njeguje ljubav i vjernost, zajedništvo i postojanost te kao i svih ovih godina želi se zahvaliti svim dosadašnjim kupcima na vjernosti, ali ujedno i predstaviti svoj sjaj i novim generacijama koje dolaze.
U prisutnosti novinara te poznatih osoba iz javnog i društvenog života, poput Bojane i Enesa Vejzovića, Lane Jurčević, Ive Šulentić, Tihane Harapin Zalepugin i mnogih drugih, prezentirani su aktualni modeli sezone.