Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Iako je 2009. pokrenula blog iz ljubavi prema modi, 26-godišnja Talijanka Chiara Ferragni danas surađuje s najvećim dizajnerskim imenima, ima vlastiti brend cipela, a na godinu navodno zaradi i do milijuna eura.
Nedavno je lansirala vlastitu kolekciju cipela za proljeće/ljeto, a osmislila je i liniju obuće u suradnji s američkim dizajnerom Steveom Maddenom. To su samo neki od angažmana najpoznatije blogerice na svijetu Chiare Ferragni, koja je uspjela stvoriti itekako unosan biznis od svoje ljubavi prema modi.
Iako ne spada u krug prvih svjetskih blogera (ta titula pripada ekscentričnoj Diane Pernet), otkad je pokrenula The Blonde Salad 2009., na dan je posjeti više od 110.000 ljudi, na Instagramu je prati gotovo 1,8 milijuna, a na Facebooku oko 620.000 obožavatelja. Počela je skromno, a kad je ovu zaljubljenicu u modu od malih nogu 2011. New York Times proglasio “najvećom street style zvijezdom godine”, otvorila su joj se sva vrata.
Uspješnu Talijanku vole i mnogi dizajneri. Chiara modne revije prati iz prvog reda (Burberry ju je pozvao samo zato što je na blog stavljala fotografije na kojima nosi njihovu kožnu jaknu), Guess ju je odabrao za kampanju zbog njezjnog stila, napisala je knjigu ‘The Blonde Salad’, a tu su i suradnje sa Supergom, Mangom, Diorom, Chanelom, Louisom Vuittonom… Časopisi i dizajneri jednostavno je obožavaju jer im pomaže udvostručiti prodaju, a i sama si podebljava bankovni račun vlastitom linijom cipela.
Izvor: ljepota.ba