Nadmašio crnu vestu: Potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Talijanski brend Calzedonia spektakularnim je eventom održanim u Parizu, u Palais Brongniart, oduševio sve uzvanike, među kojima su redom bile internacionalne zvijezde.
Savršena alkemija fascinacije i pop kulture, smještena u prekrasnoj Ville Lumière. Ovako bi se najjednostavnije mogao opisati event kojim je Calzedonia osvojila Pariz – CALZEDOMANIA: A Legs Celebration. Impresivno iskustvo stvoreno je da proslavi ikonične odjevne predmete okružene jedinstvenom atmosferom Pariškog tjedna mode.
S više od 215 Calzedonia dućana, Francuska je bila priroda odabir za događanje koje je potvrdilo glamurozni globalni brend iz Verone kao vodećeg igrača u domeni čarapa. Naime, Calzedonia se može pohvaliti s više od 2100 prodajnih mjesta u 53 zemlje (od kojih je 600 u Italiji) i kanalima online dućana u 35 zemalja.
U ovoj povijesnoj prijestolnici svjetske mode, čarape su postale simbol stila od 1940-ih, kada su sve manekenke, glumice i plesačice nosile ovaj svjetlucavi dodatak: strast koja je zaiskrila u SAD-u s prvim prodajnim uspjehom. Dodatak koji se neprestano razvija zahvaljujući navikama i napretku tehnologije: 1962. godine, s debijem oskudnih minica koje je kreirala Mary Quant, najlonke su postale nevjerojatno popularne, a nosile su ih ikone kalibra Twiggy i Jean Shrimpton. Dok su čipkaste i mrežaste čarape rođene 1970-ih (zahvaljujući pojavi punk mode), legendarne osamdesete iznjedrile su prve stilove s uzorcima i točkicama, ali i prve tajice. Obavezna “oprema” tada, ali i 2000-ih. Zapravo, uz veliki povratak minica, mini hlačica i mini haljina, žene, umjesto da pokazuju gole noge, uživaju u nošenju tajica i čarapa ukrašenih detaljima, uzorcima i žarkim bojama.
Stil koji je Calzedonia učinila jedinstvenim i nepogrešivim, neprestano ga reinterpretirajući tijekom godina. Uz prekrasnu pozadinu Palais Brongniart (u kojoj se nalazi povijesna pariška burza), gosti su otkrivali, sobu za sobom, svako lice brenda, krećući na nezaboravno iskustveno putovanje koje je vješto osmislila Villa Eugénie: Kreativna agencija Etiennea Russoa koja već više od trideset godina daje život predstavama i događajima diljem svijeta, poznata i cijenjena po svojim originalnim i nezaboravnim produkcijama.
Palais Brongniart jedinstvena je lokacija koja je svojim kraljevskim neoklasicizmom dočekala izvedbe i originalne instalacije CALZEDOMANIA – A Legs Celebration. Iza veličanstvene fasade Palais Brongniart, predimenzionirana replika ulaznih vrata butika Calzedonia omogućila je pristup svemiru brenda, reinterpretiranom na način iz snova: međuigre svjetlosti i ogledala, beskonačna soba, noge umnožene efektima kaleidoskopa, predstave s plesačima, akrobatima i mažoretkinjama, izuzetna multidisciplinarna postava od više od 60 umjetnika i izvođača koji su osigurali živopisan show.
Neki od najintrigantnijih stilova iz najnovijih kolekcija bili su neprikosnovene zvijezde događaja: kultne tajice koje su od 1986. (kad je brend osnovan) osvojile kupce, sada reinterpretirane održivim pređama, ali i bezvremenskim životinjskim printom i točkicama, kao i dizajni u boji predstavljeni u jednobojnim i mrežastim verzijama.
Tijekom revije održana je pretpremijera Special Edition komada koje su nosili brojni izvođači, a koji će se u dućanima naći početkom prosinca: svjetlucave tajice i tajice pojačane kamenčićima, svjetlucavi umetci, crossover trake u stilu korzeta s draguljima – kao vrpce, metalna mreža i senzualna nogavica u verziji sa životinjskim printom.
Revija je bila nevjerojatno putovanje kroz nadrealno okruženje od samog početka na crvenom tepihu, zahvaljujući prisutnosti influencerica i slavnih osoba kao što su Laetitia Casta, Chiara Ferragni, Shay Mitchell, Tina Kunakey, Leonie Hanne, Rossy de Palma, Sara Sampaio, Jasmine Tooks, Pamela Reif, Anna dello Russo, Sara Carbonero, Elisabetta Canalis i mnogi drugi.
Foto: PR