Bez sumnje, ovo su najljepši komadi za nadolazeću party sezonu
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njezine naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy ...
Sve traženija mlada manekenka i definitivno “it” djevojka koja diktira modne trendove, Cara Delevingne, krenula je stopama Victorije Beckham i Kate Moss, razodjenuvši se za kampanju Marca Jacobsa “Protect The Skin You’re In” za borbu protiv melanoma, odnosno raka kože.
Dugogodišnjem Jacobsovu poslovnom partneru Robert Duffyju prije nekoliko godina dijagnosticiran je melanom. Tada su dvojica prijatelja i suradnika započeli kampanju “Protect The Skin You’re In” (Zaštiti kožu u kojoj jesi) kojom sakupljaju novac za New York University Skin Cancer Institute.
Ove godine u ovoj im se akciji pridružila i trenutno najpoželjnija svjetska manekenka Cara Delevingne pojavivši se potpuno gola na, do sada već ikoničnoj majici koja prati kampanju.
Prije nje, to su učinile i Kate Moss, Victoria Beckham, Bar Refaeli, Heidi Klum, Naomi Campbell, Dita Von Teese, Miranda Kerr, Julianne Moore, Winona Ryder, Rufus Wainwright, Selma Blair, Helena Christensen, Eva Mendes, Marisa Miller…
Samo prve godine Jacobs je prikupio preko 400.000 dolara, a zanimljivo je kako su neke od navedenih dama pozirale protivno savjetima svojih agenata i menadžera. Sto posto pamučna majica kratkih rukava s Carom kao zaštitnim licem (i tijelom!) u prodaji je na web-stranici marcjacobs.com po cijeni od 35 dolara, a svi prihodi od prodaje idu u institut za istraživanje melanoma.
Izvor: ljepota.ba