Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Skate park ili crveni tepih? Tenisice ili štikle? Zanosan osmijeh ili smiješan izraz lica. Težak izbor, stoga je TAG Heuer objedinio sve i izabrao Caru Delevingne – najtraženiji model današnjice kao novog ženskog brand ambasadora. Cara Delevingne ima veliki medijski utjecaj, spremna je na sve i uživa u slobodi.
Tag Heuer održao je predstavljanje novo zaštitnog lica u Salle Melpomène, najljepšem interijeru pariške Akademije likovnih umjetnosti Ecole des Beaux Arts de Paris. Izložbeni prostor bio je mješavina crvenog tepiha i neočekivane prisutnosti divljine. Cara je pokazala svoju vragolastu mušku stranu tako što je ušetala s lavom. Da, lavom, kojeg ima i istetoviranog na svom kažiprstu. Prepoznatljiva je po svom gracioznom držanju i hodu. U publici je bilo prisutno 150 novinara i VIP uzvanika koji su ostali bez teksta.
Tko bi se drznuo napraviti ovakvo što? TAG Heuer naravno. A tko bi se usudio to prihvatiti? Cara, naravno.
Jean-Claude Biver, generalni director TAG Heuera i predsjednik LVMH Watches Worldwide pozdravio je Caru ponudivši joj TAG Heuer Formula One Steel and Black Ceramic Chronograph set sa dijamantima, što je savršen spoj jedinstvenog Carinog rock ‘n’n roll glamura. “Počašćen sam što mogu poželjeti dobrodošlicu Cari u TAG Heuer obitelj sa istinskim timskim duhom. Bio nam je potreban netko tko je nepredvidiv i elegantan” Izjavio je Jan-Claude Biver.