Ivana Legin: Je li vaša priča o novcu razlog zašto nemate novaca?
Svaki novčić ima dvije strane, pa tako i novčić vaše financijske situacije koju sada u ovom trenutku živite. Jedna strana novčića su alati financij...
Oni koji se bave prodajom raznih proizvoda imaju mnoge trikove koje koriste da vas navedu da potrošite što više kupujući kod njih. Osim toga, neke stvari koje nesvjesno radite također uzimaju svoj danak. Otkrivamo vam izvore praznog novčanika.
Online kupovina
Mnoge kompanije koriste „kolačiće“ kako bi pratile koliko posjećujete njihovu stranicu, pa se može dogoditi da prilikom pretrage jedne stvari stalno nailazite na iste stranice e i možda propuštate povoljnije prilike. Zbog toga internet pretražujte iz „privatnog“ ili „inkognito“ moda kada želite obaviti kupovinu preko interneta, jer se tada ne pamti koje stranice ste posjetili, pa nema ni „kolačića“.
Okrećete se desno kada uđete u prodavaonicu
Nedavno je obavljeno istraživanje na koji način su prodavaonice, butici i druge radnje kreirani i kako to utječe na način na koji kupujemo. Možda ste već primijetili da su kod većine butika odmah na ulazu stolovi s naslaganom odjećom, tako da ne možete najkraćim putem da dođete do zadnjeg dijela butika, pa morate skrenuti desno ili lijevo, a kako je većina ljudi desnoruko, odjeća koje se butik želi osloboditi nalazi se s desne strane. Dućani će ići čak dotle da ugrade manje pločice na podu, tako da vam svaki korak izgleda kao da je duži, zbog čega usporavate koračanje i duže gledate rafove.
Ne nosite sa sobom obrok od kuće
Mnogi ljudi kada su na poslu naručuju hranu ili idu u restorane na pauzi za ručak. U prosjeku, muškarci troše 44 posto više novca na hranu nego žene. Pokušajte izračunati koliko novca dnevno dajete na hranu na poslu, a zatim sve to zbrojite i vidite koliko vam mjesečno ode na hranu. Umjesto da kupujete gotovu hranu, spremite obrok prethodnu večer i ponesite ga na posao, jer ćete na taj način mnogo uštedjeti.
„Besplatna“ dostava
Prodavači su svjesni da mušterije teško odolijevaju da kupe stvari uz koje se obećava besplatna dostava i to koriste. Mušterijama obično zvuči skuplje kada se na cijenu proizvoda doda i cijena dostave. Trebate znati da je cijena proizvoda koji kupujete obično puno veća od nabavne cijene, tako da je „besplatna“ dostava i te kako isplativa prodavačima dok vas „udara“ po novčaniku a da toga niste ni svjesni.
Izvor: blic.zena.rs