Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Crvena boja je intenzivna, ranjiva, seksualna i vječna. Kreatorica kolekcije Lucia Pica željela je u potpunosti istražiti značenje boje i oko nje je gradila sve produkte. Postoji ideja simbolike u prožimanju i spajanju crvenih nijansi s drugim crvenim nijansama te je odlučila iskoristiti svu njezinu moć. “Ja sam žena koja govori ženama. Mislim da je drukčiji osjećaj lakoće i senzualnosti u tom činu. U principu, želim koristiti šminku koja će održavati karakter žene, a ne stvoriti njezinu krinku. Želim poboljšati ono što je postojeće. Tu je snaga u nesavršenosti.” izjavila je Lucia Pica kojoj je ovo debitantska kolekcija za kuću Chanel. Crvena boja je temelj beauty odjela ove francuske kuće još od 1924. godine kada je Gabrielle Chanel predstavila prvi crveni ruž za usne, a njegove bezbrojne inačice samo su to potvrdile.
Kolekcija je prepuna crvenih nijansi ruževa, od otvorene žarke pa sve do boje crvenog vina, a prate ih monosjenila za oči sa sjajnim česticama, nova paleta popularnog proizvoda Les 4 Ombres, olovke za usne i olovke za oči. Lakovi za nokte također dolaze u dvije nijanse, a kako bi look bio potpun, tu je i baršunasto rumenilo za obraze. Čini se da za beauty svijet započinje neka nova, snažna era, a mnoge kozmetičke kuće su upravo u crvenoj boji pronašli svoju inspiraciju.