U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Trsatska gradina u Rijeci ove će godine ugostiti drugo izdanje modne manifestacije CITY 45 20. Neobično ime događanja u prijevodu znači GRAD RIJEKA, naime broj 45 20 označava početak koordinata grada na Rječini, grada koji je oduvijek bio poznat po multikulturalnosti i različitim stilovima te suživotu mode, kulture i umjetnosti.
Upravo ova manifestacija modi pristupa kao obliku umjetnosti, a svoje će najnovije kolekcije na najljepšoj lokaciji u Rijeci predstaviti brojni dizajneri s Kvarnera, ali i šire.
Cijeli vikend bit će u znaku mode i ljepote, presenting corneri, modna izložba, a organizatori najavljuju i zanimljiv program za vrijeme trajanja modne revije. Uskoro ćemo saznati imena dizajnera i brendova kojiće se predstaviti, a modna večer proteći će u znaku brojnih zanimljivosti. Tako će se javnosti predstaviti haljina s motivom morčića Andy’s stuff by Andrea Anić koju su za dan Grada Rijeke kreirali sami sugrađani, a nakon prošlogodišnje najduže haljine na svijetu salon Marie Marije Marcenich predstavit će novu ekskluzivu – haljinu koja svjetli!
Nakon što je prošle godine zaštitno lice manifestacije bila lijepa Lana Gržetić, Miss Hrvatske, ove godine vizuale krasi make up artistica i model Iva Berišić. „Za Ivu smo se jednoglasni odlučili, nakon što smo načelno dogovorili da želimo cjelovitu ženu, lijepu iznutra i izvana, uspješnu, inspirativnu, zanimljivu i posebnu, znali smo da je Iva Berišić osoba koju želimo i počašćeni smo što je pristala“ otkrila je u ime organizatora Festivala mode Marija Mažar.
Najavna kampanja poigrava se s rozim i plavim nijansama, dok plava boja predstavlja spoj neba i mora što asocira na pogled s lokacije održavanje revije, roze nijanse predstavljaju ženstvenost, senzualnost i strastvenost koju prepoznajemo kao okosnice osobina kolekcija koje se pripremaju.
Frizure za potrebe kampanje potpisuje FS „Domino, model Iva Berišić, kreacije salon Marie, fotografije i vizuale potpisuje Ivor Mažar, koordinator Marija Mažar.