Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Prema “Financial Timesu”, konglomerat luksuzne odjeće LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) navodno otvara svoju web-stranicu do kraja ovog mjeseca. S time će se pozicionirati kao konkurent Net-a-Porteru i online dućanu Farfetch.com
Na svojoj službenoj web-stranici objavili su kako će dio pariške robne kuće Le Bon Marche, koja je stečena od strane LVMH-a godine 1980., biti objavljeno na njihovoj novoj modnoj online stranici, na kojoj će te moći kupiti i komade odjeće Christiana Diora, Fendia, Marca Jacobsa, Givenchyja. U online dućanu bit će uključeno više od 70 modnih kuća.
Investicijska tvrtka Exane BNP Paribas procjenjuje kako kupci koji kupuju online troše 50 posto više od onih koji kupuju u dućanima. Izvještaj Bank of America Merrill Lynch pokazuje kako će se online prodaja luksuzne robe povećati za čak pet puta do kraja ovog desetljeća. Izgleda da se LVMH odlučio na ovaj potez u pravo vrijeme.
Lorena Markoč