Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Bojana Gregorić Vejzović u bojama zime
Najljepše je godišnje doba pred nama i u tom hladnom razdoblju vladar gradskih ulica postaje kaput. Iz radionice domaćeg modnog brenda DeLight stiže nova zimska kolekcija kaputa koja oduzima dah. Sastavljeni od najfinijih tkanina poput vune, kašmira, alpake, angore i mohera, jedinstveni komadi s potpisom DeLighta jamče da će kaput uz onu estetsku zadovoljiti i svoju primarnu funkciju, a to je da vas stvarno zagrije i zaštiti od hladnoće. Kolekcija se bazira na kaputima koji ove sezone dolaze u neutralnijim tonovima – boja devine dlake, bakrena, crna, tamno siva i nekoliko nijansi iz beige spektra boja, nijanse koje jamče dugotrajnost bez obzira na trendove.
U sedam godina modni se brend uspio na tržištu prometnuti u apsolutnog lidera kada je riječ o ženskim kaputima i odijelima, a ovom zimskom kolekcijom tu je poziciju još jednom potvrdio. Tkanine su istkane majstorskim tehnikama i ne samo da donose dubinu i karakter nego i jamče dugotrajnu nosivost i jedinstvenost svakog odjevnog komada. Za razliku od brendova koji nude brze promjene i komade koji traju jedno nošenje, DeLight je uvijek usredotočen na dugoročne vrijednosti. Svaki komad je pažljivo izrađen s ciljem da izdrži zub vremena, kako u kvaliteti tkanine i izrade tako i u pogledu stila i dizajna. Misao vodilja kreativnog direktora brenda Ivana Friščića oduvijek je bila da se njegovi odjevni komadi trebaju i mogu prenositi s generacije na generaciju.
Zaštitno lice zimske kolekcije zagrebačka je glumica Bojana Gregorić Vejzović, koja je na jedan dan postala i plavuša i crnka, u kaputima koji maze najbolje, i doista – nikad nije izgledala bolje.
“Ovo nije moja prva suradnja s brendom DeLight, prije pet godina već sam bila njihovo zaštitno lice. Tada sam prvi put osjetila kvalitetu njihovih odijela, a sad sam se osjećala kao kraljica u njihovim kaputima. Osim na snimanju poput ovoga, rado DeLight nosim i u privatnim prilikama jer se u odjeći s njihovim potpisom osjećam doista odlično”, izjavila je filmska, televizijska i kazališna zvijezda.
Upravo je Gradsko kazalište Gavella, prirodno okruženje glumačke zvijezde, poslužilo kao savršena kulisa za predivnu modnu priču u režiji dokazanih profesionalaca, predvođenima fotografkinjom Majom Kljaić, dok je styling djelo Slađane Divjak, za dizajn kose bila je zadužena Milena Maršić, kreativna direktorica frizerskog salona Glamour, a make-up potpisuje vizažist Marko Tolić.
Dio nove kolekcije, uz kapute, čine i vječni klasici brenda DeLight – crno šljokičasto odijelo i smoking te novitet – haljina Roksanda.
“Prilikom kreiranja kolekcije i donošenja finalne odluke oko toga koji će komadi ući u istu te biti proizvedeni u serijama, uvijek se vodim ženom koja će taj isti komad nositi. Zamišljam kako će se moje klijentice osjećati u odjeći koju kreiram za njih, ali istovremeno razmišljam i o okolnostima koje nas okružuju. Zimska sezona je, primjerice, inspiraciju dobila upravo u bojama jeseni s naglaskom na smeđe i bakrene tonove. Također, ponekad se kolekcije nadovezuju, što s ovom nije slučaj – jesen je bila šarena i razigrana, a zima joj je sušta suprotnost, smirena i topla, a istovremeno neutralna. Želio sam ove sezone stvoriti kapute koji će sa svih aspekata trajati godinama i prenositi se s koljena na koljeno, kako u kroju, tako i u boji i kvaliteti tkanine. Ipak je predivan beige kaput onaj odjevni komad koji traje vječno, zar ne?”, poručuje Ivan Friščić, kreativni direktor modnog brenda DeLight.
Svi artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight trgovini u Vlaškoj 6 u Zagrebu, a sve novosti uvijek možete saznati i na službenim Instagram i Facebook stranicama.