Nadmašio crnu vestu: potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Dolazak proljeća označio je i početak nove modne sezone koja gradske ulice boji u najljepše boje. U moru vječnih klasika bez kojih ne možemo zamisliti niti jednu posebnu prigodu, kao ni poslovne sastanke, posebno se ističe dobro poznati domaći brend DeLight. Srca pripadnica ljepšeg spola osvojio je odavno, i to upravo zbog kvalitete i samog osjećaja koji pruža prilikom nošenja. Pomno odabrani materijali, pretvoreni u statement komade, san su svake modne entuzijastice, a DeLight iz sezone u sezonu oduševljava svojom ponudom.
Kako bi na svakom koraku izgledale dotjerano i elegantno, dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight – Ivan Friščić, predstavio je novu proljetnu kolekciju, bogatu komadima uz koje će se svaka žena osjećati moćno. Kampanja za novu kolekciju snimljena je u bajkovitoj Opatiji, točnije u Amadria park hotelu Royal, koji je poslužio kao idealna kulisa najljepšeg modnog proljeća. Budući da su stoljećima u ovaj predivan kvarnerski grad bježali najbogatiji pripadnici aristokratskih obitelji, zbog svojih ljepota i kutaka, činio se kao odlična lokacija za oživjeti novu modnu priču.
Atraktivna kolekcija sačinjena je od odijela u bojama sezone – trava zelenoj, fuksiji, žutoj, crvenoj i pastelno ružičastoj, koje itekako mame poglede, neovisno o tome hoće li poslužiti kao saveznici u poslovnim kombinacijama ili specijalnim prigodama uz klasične salonke ili sandale. Kvaliteta izrade vidi se u svakom komadu, točnije u ručnom bodu koji je neizostavni dokaz kvalitete i izrade na svakom odijelu. Napravljena od finih materijala kao što su svila, pamuk, elastin, hladna vuna i viskoza, razmazila su brojne klijentice koje ih nose s posebnom pažnjom, već godinama.
Tu su i neizostavne kraljice ženstvenosti – haljine, napravljene od viskoze, koje dolaze u atraktivnim šarenim midi i dugim izdanjima, ali i u popularnom polka dot uzorku. Lepršavost, savršeno naglašen struk, divni materijali, uzorci i boje svakako će plijeniti pažnju.
Zaštitno lice nove kampanje je poznata zagrebačka stomatologinja Marijana Bićanić, koja se savršeno snašla u svojoj ulozi, dok je za make-up bila zadužena Sanja Agić, a za frizuru Danijela Pušeljić iz frizerskog salona Kosa i Partneri. Fotografije potpisuje Matea Smolčić Senčar, a za video je zaslužan Marko Horvat.
“Uloga zaštitnog lica proljetne DeLight kampanje za mene je prije svega bila velika avantura u nepoznato. Ivan me vidio u ovoj ulozi na neki svoj način, i kada se spojilo njegovo iskustvo, oko za detalje i moja ljubav prema DeLight odjevnim komadima koje već nekoliko godina rado nosim, nastao je divan projekt na zadovoljstvo cijelog tima”, izjavila je Marijana Bićanić.
”Kad prijateljstvo i posao budu prožeti u jednoj kampanji, tada rezultat bude savršen. Izuzetno sam ponosan na ovu kolekciju u kojoj smo proželi iskustvo, znanje i tradiciju“, dodaje Ivan Friščić.
Na adresi Vlaška 6 u Zagrebu ne postoje predrasude, samo idealna rješenja za sve one koji u svojim ormarima žele imati komade nosive u svim prilikama, uvijek izgledajući neodoljivo elegantno.
Foto: Matea Smolčić Senčar
Video: Marko Horvat