Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Delmerion, jedan od vodećih dobavljača proizvoda za njegu kože, kose i oralne higijene započeo je suradnju s agencijom BOLD PR na hrvatskom tržištu. Agencija je prepoznata od strane Delmeriona kao ravnopravan partner koji tvrtki može pružiti cjelokupna komunikacijska rješenja. BOLD PR će tako biti zadužen za strategiju, planiranje i provedbu komunikacijskih i marketinških aktivnosti tvrtke čija je vizija biti kultni dio svakodnevne osobne njege svakog pojedinca.
Delmerion je prisutan na hrvatskom tržištu od 2012., a njegovim posredstvom potrošačima su ušli u živote kozmetički brendovi Apivita i dr. brandt. Nedavno je Delmerion dobio i zastupništvo za MARVIS, svjetski priznati talijanski brend pasti za zube.
“Izrazito me veseli novo poglavlje u poslovanju pred kojim se našao Delmerion. Širenjem portfelja brendova koje zastupamo, pojavila se i pojačana potreba za komunikacijskim aktivnostima. U agenciji BOLD PR smo prepoznali tim koji dijeli iste vrijednosti i strast za vrhunskim brendovima koje njegujemu u Delmerionu. Zajedničkim naporima radit ćemo na implementaciji naših kampanja, kako bismo osnažili poziciju na tržištu, izjavila je Meri Delić, generalna menadžerica i vlasnica Delmeriona.”
Delmerion je još jedan u nizu klijenata kojim je agencija BOLD PR osnažila svoj portfelj renomiranih brendova.
“Ponosni smo i sretni što je Delmerion u nama prepoznao partnera koji će im pomoći u pozicioniranju u komunikacijskom smislu i s kojim ćemo zajednički raditi na zanimljivim i inspirativnim projektima, izjavio je Daniel Hajden, direktor agencije BOLD PR.”