Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Zanimljivo je da su istraživanja Career Buildera pokazala kako 15 posto zaposlenih dobije otkaz a da poslodavac pritom ni ne navede razlog zbog čega, dok se u 22 posto slučajeva otkaz uručuje zbog korištenja interneta za aktivnosti koje nemaju veze s poslom.
Razni su razlozi zbog kojih tvrtke odluče dati otkaz zaposlenicima, počevši od toga da su objavili nešto na društvenim mrežama, pa sve do toga da su potkradali ili, pak, imali loš pristup radu. Nažalost, puno je i onih koji su dobili otkaz a da poslodavac niti ne treba neki dobar razlog kako bi dao otkaz onome kome ga želi dati, osim ako se radi u slučajevima kada je to ipak definirano određenim ugovorima ili sporazumima na razini same tvrtke.
Najčešći razlozi zbog kojih se dobiva otkaz su: