Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Sinoć, 27.8.2019., u predivnom okruženju spomenika kulture i simbolu moderne arhitekture Francuskom Paviljonu u Zagrebu, predstavljen je novi Lancôme miris za žene, IDÔLE.
U ugodnoj i pozitivnoj atmosferi, gotovo 270 uzvanika iz svijeta medija, influencera i poslovnih klijenata uživali su isprobati novi mošusni i cvjetni chypre miris.
Njegove kreatorice su tri parfumerke: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Uz vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapa s notama bergamota, kruške i španjolskog jasmina iz Indije te donosi dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može započeti svoju priču.
Raskošan i blag, svjež i zavodljiv, Idôle je miris koji poručuje mnogo i blješti na svjetlu. On utjelovljuje novu originalnu viziju uspjeha – viziju koja ne razjedinjuje svojim prkosom konvenciji, već ujedinjuje i nadilazi je.
Uz to, bočica za Idôle koju je osmislio arhitekt i industrijski dizajner Chafik Gasmi odaje počast tehničkom razvoju i inovacijama industrije. Naime, bočica mirisa Idôle debljine svega 15 mm jedna je od najtanjih u svijetu.
Na službenom eventu brand je predstavio novu i snažnu globalnu kampanju kojom će predstaviti novi parfem Idôle za žene te ambasadoricu brenda, američku glumicu Zendayu Coleman.
Kampanja je poziv na osnaživanje žena diljem svijeta i utjelovljuje novu i nekonvencionalnu viziju uspjeha. Upućena je novoj generaciji i potiče mlade ljude da osmisle vlastite priče o uspjehu i ohrabruju jedni druge kao ujedinjena, nezaustavljiva sila.