Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Online second-hand store koji udiše novi život "otpisanim" komadima
Spora moda postaje ekološka nužnost, a u želji da osvijeste kako second-hand odjeća može biti trendi, Maja Krištafor i Nikolina Šiljeg ovog su ljeta pokrenule brend TEJE.
TEJE će svoje komade predstavljati kroz kapsula kolekcije, moderan i održiv način plasiranja odjeće. Kupci će tako moći sa nekoliko komada upotpuniti i redefinirati svoj ormar kao i svoj stil podići na stepenicu više. TEJE žele osvijestiti na štetnost hiperprodukcije i staviti fokus na to da pravi komadi dođu do pravih ljudi. U svakom vremenskom periodu kolekcije će donositi svoju priču, a djevojke će je satkati od najboljeg izbora second-hand komada koje su pronašle na raznim mjestima.
TEJE će svjetlo dana ugledati na Instagramu, a u odluci da baš ovog ljeta pokrenu second-hand dućan ohrabrila ih je i popularnost 80-ih i 90-ih, čime na ulicama viđamo sve više vintage komada – od traperica, torbi, traper jakni i sakoa. Nikolini i Maji projekt je utoliko osoban jer je sam brend izgrađen iz riječi “Teja”, žargona koji je spontano krenuo iz Nikolininog društva, a opisuje snažnu i samopouzdanu ženu, djevojku koja privlači svojom osobnošću, stavom, energijom, a uz svoje želje i ambicije ima cilj koji dostiže.
U kolekcijama će svatko moći pronaći nešto za sebe – od vintage Levis jakni, Mustang traperica, vintage sakoa i haljina, samo u prvoj kolekciji.
“Prva kolekcija zove se ‘Mila” i oličenje je plahe ženstvenosti. Mila je žena koja uživa u sitnicama: u glazbi, mirisu cvijeća, kavi u omiljenom kafiću i čitanju knjige na balkonu. Ona je svjesna koliko vrijedi i uživa u svome društvu, ne obazirući se na gužve niti gradsku vrevu”, objašnjavaju.
Nove kolekcije izlazit će svakih mjesec i pol, a svaka od njih nosit će ime po drugoj ženi, s kojom dolazi i drugačiji modni izričaj, razmišljanja i stavovi koji se prenose kroz kolekciju. Cilj je da se svaka žena pronađe u jednoj od njih i da se svaka osjeća kao prava Teja, glavni lik u svome životu.
Šminku potpisuje Dora Sedak-Benčić (@makeup.dsb), a ulogu modela nosi Nikolina Šiljeg.
Foto: Luka Lajić