Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Modna kuća Dolce&Gabbana uvijek nas oduševi fenomenalnim reklamnim kampanjama. Izuzetak nije niti senzacionalna ovosezonska kampanja za dječiju garderobu i “accessoire”.
Kolekcija za djecu uzrasta između 0 i 12 godina inspirirana je starom Grčkom i Sicilijom. Na fotografijama možemo vidjeti male menekene kako poziraju u odjeći na kojoj je zastupljen cvjetni print, čipka, tufne i raznoliki otisci. Otmjene crne odjevne kombinacije namijenjene su za svečane prilike, dok je romantična bijela odjeća za posebne, najradosnije događaje.
Popularni brend osnovan je 1985. godine, a danas je jedan od vodećih međunarodnih luksuznih brendova. Dolce&Gabbana luksuzni je brend koji se odlikuje stilskom originalnošću u kombinaciji sa superiornim modnim sadržajima svojih kreacija. Jak identitet D&G brenda evoluirao je tijekom godina, ali uvijek ostajući vjeran svojim vlastitim standardima.
Izvor: ljepota.ba