Izlog Puls hobby&art storea u trgovačkom centru King Cross Jankomir i ovog je puta obogaćen predivnim radovima izlagača koji sudjeluju u projektu Kreativna Hrvatska.
Riječ je o projektu koji već više od godinu dana donosi rukotvorcima priliku za promociju u izlozima jedne od vodećih hobby&art dućana u Hrvatskoj.
U tijeku je deveti krug njegovog provođenja. Idejna začetnica Natalija Borčić osmislila ga je kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju proizvode i bore se za svoje mjesto pod suncem.
Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno-prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.
Natalija Borčić, inače vlasnica Puls hobby&art storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati kaže kako se zainteresirani prijavljuju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska i izlažu tijekom dva mjeseca.
S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, već peti put biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje: Biserka Lilić – B Creative Art, Liljana Bregović Resek – Miss cravatta-ženske kravate, ogrlice i šalovi, Mirjana Hodalj – Lumira i Željka Lukanec – Poklon dobra ideja.
Projekt Kreativna Hrvatska provodi se više od godinu dana i od tada je predstavljeno ukupno 50 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi.
“Mnoge od sudionica projekta rade tradicijske stvari i koriste ekološki prihvatljive materijale pa na tako sudjelujemo u očuvanju tradicije i ekologije”, ističe Natalija Borčić te dodaje da su dosadašnji sudionici, mahom su to sudionice, postale dio jedne male kreativne zajednice u kojoj vrlo često zajednički rješavaju razna pitanja i izazove, dijele informacije o sajmovima, novitetima te se međusobno potiču kupujući jedne od drugih.