Četvrti krug projekta Kreativna Hrvatska počeo je 12. kolovoza u King Crossu Zagreb.
Riječ je o projektu osmišljenom kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju svoje proizvode, a bore se za svoje mjesto pod suncem. Cilj projekta jest promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno-prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta. Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica jedne od vodećih hobby&art dućana u Hrvatskoj, Puls hobby&art, u čijim se vitrinama izlažu proizvodi odabranih kreativaca.
Do 11. listopada u ovom krugu izlažu Andreja Dević, Ad Art, Katarina Podvorec i Nikolina Ninna Jerkovic, Woolla, Martina Slukić-Palinkaš, Svaštarija by Fayterica, Nataša Kovačević, RadiOna i Petra Mužic, Peps Clay. Već u prvih tjedan dana od izlaganja rukotvorci su primijetili znatno veću posjećenost njihovih društvenih mreža što je, između ostalog i cilj ovog projekta.
U proteklih šest mjeseci predstavljeno je 13 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi koji im je projekt Kreativna Hrvatska donio.