Ovako je izgledao susret stručnjaka koji oblikuju našu sutrašnjicu
Prošloga tjedna Zagreb je bio središte poslovne izvrsnosti i inovacija.Konferencija ChalLEANge 2024 powered by OTP, organizirana pod vodstvom C...
Kupujmo lokalno i domaće
Četvrti krug projekta Kreativna Hrvatska počeo je 12. kolovoza u King Crossu Zagreb.
Riječ je o projektu osmišljenom kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju svoje proizvode, a bore se za svoje mjesto pod suncem. Cilj projekta jest promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno-prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta. Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica jedne od vodećih hobby&art dućana u Hrvatskoj, Puls hobby&art, u čijim se vitrinama izlažu proizvodi odabranih kreativaca.
Do 11. listopada u ovom krugu izlažu Andreja Dević, Ad Art, Katarina Podvorec i Nikolina Ninna Jerkovic, Woolla, Martina Slukić-Palinkaš, Svaštarija by Fayterica, Nataša Kovačević, RadiOna i Petra Mužic, Peps Clay. Već u prvih tjedan dana od izlaganja rukotvorci su primijetili znatno veću posjećenost njihovih društvenih mreža što je, između ostalog i cilj ovog projekta.
U proteklih šest mjeseci predstavljeno je 13 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi koji im je projekt Kreativna Hrvatska donio.
Pročitajte: Što čitati? Knjige koje nećete ispuštati iz ruku preporučuje Iva Rajić
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Woolla
Svaštarija by Fayterica
RadiOna
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Foto i izvor: PR, Instagram, FB. Naslovna: @peps_clay