Izlog Puls hobby&art storea obogaćen je predivnim radovima rukotvoraca koji sudjeluju u projektu Kreativna Hrvatska.
Riječ je o projektu koji kreativcima daje priliku za promociju u izlozima jednog od vodećih hobby&art dućana u Hrvatskoj.
U tijeku je deseti krug njegova provođenja. Idejna začetnica Natalija Borčić osmislila ga je kao podršku kreativcima koji svakodnevno stvaraju proizvode i bore se za svoje mjesto pod suncem.
Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno-prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.
Natalija Borčić, inače vlasnica Puls hobby&art storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati, kaže da se zainteresirani prijavljuju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska i izlažu tijekom dva mjeseca, a interes je uvijek velik.
U ovom krugu do 3. studenoga u izlogu Puls hobby&art storea moći će se vidjeti i kupiti radovi koje su izradile Ivana Stary – MajstoricA, Malaika Tordi Molnar – Tia Kreativa, Sonja Perković – Škarice i točkice i Željka Ađić – Morpho.
Malaika Tordi Molnar – Tia kreativa
Sonja Perković – Škarice i točkice
Željka Ađić – Morpho
S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, već peti put biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje: Andreja Rezniček Mehun – Boxy, Kristina Kulić – Knjižuljica, Nikolina Pasinek – Artem Speculo – Umjetnost od stakla by Nikolina Pasinek i Slavica Ćosić – ISTA Jewelry.
Andreja Rezniček Mehun – Boxy
Kristina Kulić – Knjižuljica
Nikolina Pasinek – Artem Speculo – Umjetnost od stakla by Nikolina Pasinek
Slavica Ćosić – ISTA Jewelry
Projekt Kreativna Hrvatska provodi se godinu i pol, i od tada je predstavljeno ukupno 58 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi.
“Mnoge od sudionica projekta rade tradicijske stvari i koriste ekološki prihvatljive materijale pa tako sudjelujemo u očuvanju tradicije i ekologije”, ističe Natalija Borčić. Većina sudionika su žene koje su uz pomoć i podršku bližnjih od svojih hobija stvorile posao. Sve su one postale dio jedne male kreativne zajednice u kojoj vrlo često zajednički rješavaju razna pitanja i izazove, dijele informacije o sajmovima, novitetima te se međusobno potiču kupujući jedne od drugih.