Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Desetogodišnja Lana, oboljela od maligne bolesti, napokon je dočekala trenutak da isproba svoju novu frizuru. Ona je jedna od tri djevojčice koje su već nekoliko mjeseci na listi čekanja udruge Kosa ljubavi, a kojima su u sklopu kampanje “Budi jaka” donirane vlasulje od prirodne kose. Lana je s veseljem isprobala vlasulju za nju izrađenu po mjeri zahvaljujući brojnim kupcima koji su protekla dva mjeseca podržali kampanju “Budi jaka” kupnjom Pantene proizvoda u trgovinama dm-drogerie markt d. o. o.
“Vlasulja od prirodne kose za našu Lanu trenutno nam jako puno znači. Zahvaljujemo od srca svima koji su sudjelovali u donaciji i želimo im poručiti da su nam pružili neizmjerno puno snage i samopouzdanja. Bolesti s kojom se nosimo na ovaj način pokazujemo da nećemo odustati i da želimo što prije nastaviti sa svakodnevnim aktivnostima koje uključuju lijepu i snažnu kosu”, izjavila je Ivana Artić, Lanina majka.
Ukupna vrijednost donacije koja je prikupljena u humanitarnoj kampanji “Budi jaka” iznosi 80 tisuća kuna. Za djevojčice oboljele od malignih bolesti to znači 16 vlasulja od prirodne kose.
“Zahvalni smo i sretni što kampanjom “Budi jaka” pomažemo djeci da se lakše nose s teškim izazovima pred kojima su se našli. Kampanja “Budi jaka” pokazala je veliko srce svih uključenih, a najviše kupaca koji su kupnjom Pantene proizvoda u dm-drogerie marktu d. o. o. omogućili da djevojčice oboljele od malignih bolesti dobiju vlasulje od prirodne kose. Zahvaljujemo i partnerima kampanje, dm-drogerie marktu d. o. o. i udruzi Kosa ljubavi, koji su svojim naporima značajno pridonijeli ostvarenju zajedničkog cilja“, izjavila je marketing menadžerica P&G-ja u Hrvatskoj, Antonija Svirčić.
Humanitarna kampanja “Budi jaka” tijekom dva mjeseca odvijala se u trgovinama dm-drogerie markt d. o. o. kupnjom istaknutih Pantene proizvoda.
“Kampanja “Budi jaka” osvijestila je u javnosti i među našim kupcima potrebu da se djeci oboljeloj od malignih bolesti omogući izrada vlasulja od prirodne kose. Sretni smo što smo u prilici biti dijelom kampanje koja je djeci i roditeljima olakšala teške trenutke i djevojčicama izmamila osmijehe“, izjavila je Maja Bogdanović, menadžerica za asortiman iz dm-drogerie markt d.o . o.
Donacijski ček u iznosu od 80 tisuća kuna uručen je Biljani Bjelajac Poznić, predsjednici udruge Kosa ljubavi.
“Još uvijek ne možemo vjerovati da smo uspjeli potaknuti toliki broj ljudi da se uključe u kampanju i sudjeluju bilo kupnjom proizvoda Pantene, bilo darivanjem vlastite kose. Do sada smo prikupili oko četiri tisuće donacija kose, a novčana donacija iz kampanje “Budi jaka” omogućit će nam izradu vlasulja za djecu koja čekaju. Od srca veliko hvala svima”, istaknula je Biljana Bjelajac Poznić, predsjednica udruge Kosa ljubavi.
Već izrađene vlasulje je djevojčicama predala ambasadorica kampanje “Budi jaka” Iva Balaban, koja je prije dva mjeseca i sama donirala dio kose. Veselo druženje nastavljeno je zajedničkim fotografiranjem i dobrim željama za što bržim ozdravljenjem. Na listi čekanja za vlasulje od prirodne kose je još desetak djevojčica, a u udruzi Kosa ljubavi očekuju da će biti izrađene i donirane za dva do tri mjeseca.
Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju podupire glumica Selena Gomez.