Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Balenciaga ponovo pokušava pomaknuti modne granice svojim osebujnim dizajnom. Iz nove proljetne kolekcije posebno se ističu opasne štikle s metalnim šiljcima.
Francuska modna kuća Balenciaga krenula je s kampanjom za novu proljetnu kolekciju kojom dominiraju odjevni komadi odvažnih boja i uzoraka.
U ponudi cipela posebno se ističu štikle s dugim metalnim šiljcima, o kojima se priča otkako su predstavljene na Tjednu mode u Parizu u rujnu prošle godine. Ovaj model naziva se Knife (nož), a izgledaju tako opasno da bi trebale dolaziti s dozvolom za nošenje oružja.
Napravljene su od sjajne teleće kože u Italiji, a karakterizira ih i dugi špic, tanka iglena potpetica te visoki luk od 11 centimetara.
Nova kolekcija moći će se kupiti u Balenciaginim trgovinama od 28. veljače, a preko interneta bit će dostupne od sredine ožujka. Cijena štikli je 1250 eura, odnosno oko 9000 tisuća kuna, a već postoji već poduža wish lista za njih.
Na Balenciaginoj internetskoj stranici zasad se mogu naručiti modeli u bijeloj i crnoj boji, dok u reklamnoj kampanji nadahnutom paparazzijima slavna manekenka Stella Tennant nosi nove štikle i u jarko crvenoj boji.
https://instagram.com/p/BenPHJjFHgS/?utm_source=ig_embed
IZVOR: ZADOVOLJNA.DNEVNIK.HR