DORIS FATUR I STEFANO KATUNAR predstavljaju novu kampanju brenda “Micica”

by | 19 prosinca, 2016

Sjajna kampanja bajkovitog nakita koji obožavamo

Kada za održavanje homeostaze u organizmu nije dovoljan samo san i unošenje hrane, nego postoji potreba i za određenim stimulansima na koji se organizam privikao, tada govorimo o ovisnosti. Ponekad je potrebna samo jedna, ponekad tri, ponekad 10 ili, pak, sve zamišljene – a njihovo uskraćivanje dovodi do ozbiljnih kriza!

Sjajna kampanja bajkovitog nakita koji obožavamo

Sastav Micice poželjan je jednako kao i njen izgled. Zapitali smo se kako izgleda jedan dan ovisnika o Micici te napravili istraživanje. Njezina se forma koristi za širenje zjenica, zlato i lančići kao najfinija hrana, a esencija kao koktel. Micica izaziva ovisnost i zato pripazite – ovo se može dogoditi baš vama…

Sjajna kampanja bajkovitog nakita koji obožavamo

Šminku potpisuje Petra Sever, za kosu se pobrinuo stilist Mijo Majhen, za scenografiju Stefano Katunar, a za fotografije i styling Doris Fatur. Ulogu zaštitnog lica kampanje preuzela je, po drugi puta, Eva Balažin. Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i kupiti već ovog vikenda u Rijeci, na Artbazaaru sajmu kreativaca od 16. do 19. prosinca, u prostoru Ex Bernardi.

Sjajna kampanja bajkovitog nakita koji obožavamo

IZVOR: Buro247.hr