Dr. Hauschka – drukčija od prvog dana

by | 13 rujna, 2019

Jedan od najpoznatijih brendova prirodne kozmetike Dr. Hauschka, obilježava 20 godina prisutnosti u Hrvatskoj. Tim je povodom u Zagrebu gostovao svjetski poznati make-up artist Karim Sattar, koji pri uljepšavanju mnogih poznatih osoba koristi isključivo Dr. Hauschka kozmetiku.

„Najbolja stvar kod Dr. Hauschka dekorativne kozmetike je ta da osim što izgleda savršeno, u isto vrijeme koži pruža potrebnu njegu.“ – Karim Sattar

Upravo je njega lica ono po čemu je ova prirodna kozmetika najpoznatija. Kad se prije 50 godina pojavila u Njemačkoj, predstavila je avangardni koncept kozmetičke kulture. Slijeđenje ritmova prirode u proizvodnji, izbor ljekovitog bilja i isljučivo prirodnih sastojaka, nemasna noćna njega, neka su od načela koja su nakon dugotrajnih istraživanja 1967. godine predstavili osnivači brenda, Dr. Rudolf Hauschka i Elisabeth Sigmund. 

Nježan pristup i kozmetički proizvodi koji koži daju impuls da se sama obnavlja i zrcali unutarnju vitalnost, umjesto da popravlja ili prikriva nedostatke, razlog je zbog koje mnoge žene biraju Dr. Hauschku. Kompozicije s prirodnim sastojcima, iz organskog i bio dinamičkog uzgoja, potvrđuje oznaka kvalitete NATRUE.

Buket ruža u svakoj tubici kreme

Malo je proizvoda koji odolijevaju trendovima i novostima te godinama opstaju unatoč promjenama i zahtjevima korisnika. Dr. Hauschka  ružina krema zaslužila je svoj legendarni status ponajviše zahvaljujući usmenoj predaji zadovoljnih ljubiteljica ove jedinstvene kreme.

Posebnom je čini kombinacija biranih ekoloških sastojaka poput ružinog eteričnog ulja, ekstrakta divlje ruže i korijena bijelog sljeza, ružinog voska, shea maslaca i avokadovog ulja, koji čine moćan spoj prirodnih zaštitnih i regenerativnih tvari. Omiljena je zbog hidratacijskih i zaštitnih svojstava koje pruža u dnevnoj njezi.

Za svaku tubicu Dr. Hauschka ružine kreme potrebno je 35 ružinih cvjetova, uzgojenih na održiv način, s organskim certifikatom te je upravo ruža zaštitni znak brenda.

Slavne osobe obožavaju Dr. Hauschku

Upravo je ružina krema neizostavni dio rituala ljepote mnogih poznatih lica, a njezina najveća zagovornica je prelijepa Jenniffer Lopez. Ružinu kremu koristi za dnevnu hidrataciju i zaštitu kože lica. Ista je krema omiljena dnevna krema Jessice Albe.

Karim Sattar, Dr. Hauschka make-up artist, posljednjih godina najviše radi s glumicama, stalni je visažist na dodjeli Oscara i Zlatnoga globusa, gdje je radio s mnogim poznatim imenima poput Andy MacDowell, Jane Fonde, Carey Mulligan i mnogih drugih. 

„Ako bih morao izdvojiti jednu od glumica s kojom sam radio, to bi svakako bila Andy MacDowell. Ona izgleda jednako kao i prije 10 godina! Prirodno je lijepa, prekrasna je osoba, jednostavna je i njezina individualnost savršeno ide uz Dr. Hauschku.“

Hrvatski modeli oduševili Sattara

U Hrvatskoj je Karim Sattar također susreo mnoge žene, ljubiteljice brenda i poznate osobe kojima je velikodušno dijelio savjete kako da blistaju svaki dan.

„Dr. Hauschka brend otkrila sam prije 15 godina i od tada obožavam njihove proizvode kao i etički način poslovanja“, izjavila je Anita Dujić, poznati model i dizajnerica nakita. 

„Anita je tako prirodno lijepa, definitivno Dr. Hauschka lice! Za nju sam koristio paletu za obrve i oči i kreirao tzv. „boyfriend eyes“, trendi inačicu popularnih smokey eyes – malo neuredno, razmrljano, vrlo moderno. Ovaj look izgleda skupo i kao da se niste previše trudili. Anitina koža blista zbog genijalnog Dr. Hauschka tonika kojim sam i fiksirao make-up.

„Almira! Kakva energija, kakva njegovana žena!“, Sattar je oduševljeno komentirao našu baletnu umjetnicu Almiru Osmanović koja je također dugogodišnja poklonica brenda te je rado bila Sattarov make-up model. „Kod Almire sam naglasak stavio na njegu kože. Bogata regenerativna njega Dr. Hauschka, posebno dnevna regenerativna krema te ona za područje vrata i dekoltea nahranili s Almirinu zrelu kožu i pomogli joj da zablista. Kod nje je također do izražaja došao tekući puder i korektor. Htio sam prikazati kako je sjajan i svjež look moguć i u zrelih žena.“

Ivana Mrčela, svestrana umjetnica i ilustratorica, zaljubljenica u stilove 50-ih i 60-ih, iznimno pažljivo bira brendove koje koristi, vodeći računa o etičnosti i održivosti, zbog čega joj Dr. Hauschka savršeno odgovara. „Ova žena ima tako prijateljski stav i poseban stil odijevanja te sam naglasak stavio na njezine usne. Koristio sam jače ruževe tamno crvenih tonova te olovku za usta. Ivanina koža je sklona crvenilu, koju je umirila Dr. Hauschka ružina krema light i tonik za lice.

Tagovi: